X
تبليغات

تصویر ثابت

اهمیت آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 18
دوشنبه 13 فروردين 1403 زمان : 21:11

با ارائه فرصتی ارزشمند به فرزندانتان: یادگیری کدنو آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان یسی و محاسبات، خود را در دنیای سواد جدید غرق کنید. مطابق با دوران مدرن، ایجاد وب سایت ها و برنامه های کاربردی جدید. آنها مهارت ها و دانش ارزشمندی به دست خواهند آورد، اما این تمام نیست! برنامه نویسی برای فرزندان شما درها را به روی بسیاری از مزایایی که در بسیاری از جنبه های زندگی ضروری هستند باز می ک آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ند. برای کشف آنها در زیر آماده شوید و از پتانسیل کامل آنها استفاده کنید.

1. آیا برای آموزش حل مسائل به کودکان استفاده می شود؟

یادگیری کدنویسی توانایی کودکان را برای نزدیک شدن و حل موثر مسائل افزایش می دهد. چالش‌های کدگذاری مجموعه‌ای از مراحل را آغاز می‌کنند که شامل شناسایی مشکلات، اولو آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان یت‌بندی کار و اجرای مناسب‌ترین راه‌حل‌ها است. در این فرآیند، کودکان یک سری مهارت های شناختی و اجتماعی را کسب می کنند که قابل انتقال به سایر موقعیت های یادگیری و زندگی است.

2. توسعه تفکر محاسباتی و منطق را تحریک می کند

تفکر محاسباتی یک مفهوم ساده است که به معنای "فک آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ر کردن مانند یک کامپیوتر" است. این در مورد شکستن مشکلات بزرگ به مشکلات کوچکتر برای یافتن الگوها است. کودکان یاد می گیرند که از منطق استفاده کنند و نحوه عملکرد الگوریتم ها را بهتر درک کنند. این امر تأثیر مثبتی در یادگیری ریاضیات و روش های حل مسئله خواهد داشت.

3. در مورد توانایی های خلاق؟

افراد خلاق این توانایی را دارند که چیزهای جدید اختراع کنند و دیدگاه های متفاوتی از موقعیت هایی که خود را به ما نشان می دهند نشان دهند. برنامه نویسی به کودکان اجازه می دهد تا خلاقیت خود را بیشتر توسعه دهند و در محیط دیجیتال آزمایش کنند. آنها واقعاً از این نوع بازی‌ها لذت می‌برند که در آن شما از تفکر آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان خلاق برای گفتن داستان، ساختن انیمیشن‌ها و یادگیری کمی هنر و طراحی در طول مسیر استفاده می‌کنید. این مهارت ها و دانش برای همیشه ماندگار خواهد بود!

4. اجتماعی شدن و کار گروهی را تشویق می کند

دوباره فکر کن! برنامه نویسی آنطور که ممکن است تصور شود یک فعالیت انفرادی نیست. در واقعیت، بهترین نتایج در محیط های مشارکتی و مشارکتی ظاهر می شود. خواندن و نوشتن کد زمانی که به صورت تیمی انجام شود بسیار موثرتر است.

نقش برنامه نویسی کامپیوتر برای فرزند من چیست؟

برنامه نویسی خیلی بیشتر از نوشتن کدهای کامپیوتری اس آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ت. این هنر ایجاد نرم افزار، وب سایت، برنامه های کاربردی تلفن همراه و بسیاری موارد دیگر است. این یک فرآیند پویا است که شامل طراحی، پیاده سازی، تبدیل کد منبع و آزمایش می شود. به عبارت دیگر، توسعه سیستم های دیجیتال است که نیازهای کاربر را برآورده می کند.

فرزندان شما از سنین پایین، بیایید خود را در دنیای کدنویسی غرق کنید، جایی که هر خط کد گامی به سوی انجام اقدامات خاص است. برنامه نویسی چه ایجاد یک وب سایت، یک برنامه نوآورانه یا نرم افزار انقلابی باشد، برنامه نویسی ابزارهایی را برای تبدیل ایده ها به واقعیت ارائه می دهد.

اما برنامه نویسی به ایجاد اولیه محدود نمی شود. آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان همچنین شامل تعمیر و نگهداری مداوم، تست عملکرد و نظارت دقیق سیستم برای تضمین تمرکز فرزندان شما و حس بسیار بالایی از تجزیه و تحلیل است. با کاوش در زبان های برنامه نویسی مختلف، آنها دنیایی از امکانات را کشف خواهند کرد که در آن هر خط آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان کد یک عنصر ضروری برای توسعه و یادگیری است.

برنامه نویسی برای کودکان به یک امر ضروری تبدیل شده است، برای این کار به فرزندان خود اجازه دهید دنیای جذاب برنامه نویسی را تجربه کنند، آنها را برای رویارویی با چالش های هیجان انگیز زندگی از طریق برنامه نویسی آماده کنید و دنیای بی نهایت خلاقیت و نوآوری را کشف کنید.

کجا فرزندم را برای بهترین آموزش کدنویسی در کازابلانکا ثبت نام کنم؟

دوره های برنامه نویسی برای کودکان در گروه آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان های کوچک در محل ما در کازابلانکا یا بوسکورا

برای کودکان 7 تا 15 ساله و در گروه های گروه بندی شده بر اساس سطوح، ما بهترین فعالیت فوق برنامه نوآورانه را ارائه می دهیم: دوره های برنامه نویسی برای کودکان.

برنامه ما شروع به اقدامات پیشرفته تر را پوشش می دهد:

مقدمه ای بر برنامه نویسی برای کودکان

کد نویسی

ایجاد وب سایت

ساخت اپلیکیشن موبایل

بازی

هک و آگاهی از امنیت

کلاس ها به صورت هفتگی و هر شنبه برگزار آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان می شود. دوره های برنامه نویسی فشرده به طور منظم برگزار می شود

ما علاوه بر دوره های برنامه نویسی، دوره های Phone programming training for children پشتیبانی آکادمیک را در کازابلانکا، بوسکورا و مراکش ارائه می دهیم!

"

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 88
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 89
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 563
  • بازدید ماه : 856
  • بازدید سال : 6546
  • بازدید کلی : 10757
  • کدهای اختصاصی