X
تبليغات

تصویر ثابت

اسکرچ جونیور برای کودکان
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 48
پنجشنبه 19 بهمن 1402 زمان : 1:57

اسکرچ جونیور

من در چند سال گذشته زمان زیادی را صرف صحبت با آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور دانش آموزان و معلمان در مورد یادگیری کدنویسی کرده ام. من همچنین زمان زیادی را صرف مشاهده کلاس هایی کرده ام که در آن آموزش کدنویسی داده می شود. من "لحظه های آها" زیادی داشته ام و از چیزهای زیادی که دیده ام الهام گرفته ام. در تمام این تجربیات، چیزی که واقعاً برجسته است، دیدن Scratch است، یک محیط برنامه نویسی بصری رایگان که در آزمایشگاه رسانه MIT توسعه یافته و به طور موثر توسط همه سنین و توانایی ها استفاده می شود. من به این باور رسیده‌ام که تقریباً هر کسی می‌تواند استفاده از Scratch را یاد بگیرد و در نتیجه مسیر یادگیری کدنویسی را آغاز کند.

پروژه اسکرچ در سال 2003 آغاز شد و از آن زمان آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور تاکنون پروژه های بیش از 5 میلی متری ساخته شده و در وب سایت اسکرچ قرار گرفته است. می‌توانید پروژه‌ها را در اینجا مرور کنید، می‌توانید یکی را که دوست دارید پیدا کنید، می‌توانید آن را فورک/کپی کنید، و می‌توانید خودتان چیزی بسازید. این فورکینگ/کپی کردن چیزی است که در ذهن من بسیار قدرتمند است. لازم نیست با یک بوم خالی در Scratch شروع کنید. می توانید پروژه ای را که دوست دارید پیدا کنید، می توانید به کد نگاه کنید تا ببینید چگونه ساخته شده است، و سپس می توانید کد را تغییر دهید تا نحوه کار آن را تغییر دهید. در واقع من کدنویسی را نیز یاد گرفتم (با تغییر اولیه کد شخص دیگری).

من به تازگی این بازی سبک Flappy birds را پیدا کردم آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور که دیروز در Scratch پست شده بود (از نوار فاصله برای زدن استفاده کنید، برای شروع پرچم را بزنید).

اگر روی لینکی که روی آن نوشته شده «به Scratch» دقیقاً بالای جاسازی بازی کلیک کنید و سپس روی دکمه «see inside» کلیک کنید، کدی را خواهید دید که برای ساخت این بازی استفاده شده است. خواهید دید که آن کد چقدر بصری و دعوت کننده نسبت به اکثر سیستم های کدنویسی است.

به هر حال این پست در مورد اسکرچ نیست. این در مورد Scratch Jr است. تنها چیزی که شما باید بتوانید برای استفاده از Scratch انجام دهید خواندن و نوشتن است آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور . بنابراین بچه هایی که هنوز خواندن و نوشتن را یاد می گیرند نمی توانند از Scratch استفاده کنند. چند سال پیش، برخی از محققان در Tufts شروع به کار با تیم در آزمایشگاه رسانه برای ایجاد نسخه‌ای از Scratch کردند که بچه‌های کوچکتر بتوانند از آن استفاده کنند. Scratch Jr نامیده می شود. اسکرچ جونیور در حال نزدیک شدن به انتشار تجاری است که روی تبلت ها (اول iOS، بعد اندروید) خواهد بود.

از آنجایی که Scratch و Scratch Jr رایگان هستند و عمدتاً به صورت کمک های تحقیقاتی پشتیبانی می شوند، پول زیادی برای تجاری سازی Scratch Jr وجود ندارد، به ویژه توسعه برنامه های ساده iOS و اندروید بومی برای تبلت ها.

اینجاست که همه شما وارد می شوید. Scratch Jr این هفته یک پروژه Kickstarter را پست کرد. دیروز ازش حمایت کردم در چند روز، آنها قبلاً هدف اولیه 25 هزار دلاری خود را افزایش داده اند، اما من مطمئن هستم که آنها می توانند از موارد بسیار بیشتری استفاده کنند. هرچه پول بیشتری جمع کنند، س آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور ریع‌تر می‌توانند iOS و Android را بیرون بیاورند و کارهای بیشتری برای ورود Scratch Jr به کلاس‌های درس در سراسر جهان انجام دهند.

اینجا صفحه Kickstarter است و این هم ویدیویی که آنها پست کرده اند. این تنها چهار دقیقه است و بخش هایی که میچ رسنیک (پدر اسکرچ) در مورد یادگیری کدنویسی و کدنویسی برای یادگیری صحبت می کند واقعاً خوب است. باید تماشاش کنی و لطفا حمایت از پروژه را نیز در نظر بگیرید.

اسکراچ را دوست دارم و به تازگی به اسکرچ جونیور اهدا کردم. بزرگترین مشکلی که دارم این است که می‌خواهم به جای اینکه اجازه دهم پسرم کنترل را به دست بگیرد، با آن بازی کنم. این «پنگ» است که من و او در یک روز برفی آخر هفته ساختیم: http://blog.aripaparo.com/p…

فردویلسون 19 مارس 2014

من فقط بازی پنگ شما را انجام دادم عالیه. چیزی که جاسازی آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور خراش نیاز دارد، پیوندی به صفحه پروژه است تا بتوانید کدی را که خود و ایجاد کرده‌اید ببینید.

رابرت هولتز 20 مارس 2014

با تشکر از اشاره به این Kickstarter، فرد. البته من بلافاصله از آن حمایت کردم. علت بزرگ میدونی؟ یک روز، چند سال پیش، وقتی مادرم از من پرسید که کد چیست و چگونه کار می کند، Scratch را فعال کردم. شگفت انگیز بود که چگونه فوراً اصول برنامه نویسی و منطق را منتقل می کند. او بلافاصله آن آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور را درک کرد. بنابراین، وقتی @jasonpwright:disqus می‌گوید Scratch Sr. بعدی است، ممکن است درگیر چیزی باشد. اما اسکرچ همیشه در قلب من جایگاه ویژه ای خواهد داشت، زیرا آنچه می توانست یک مکالمه بسیار خسته کننده و فراموش شده باشد، تبدیل به یک خاطره با ارزش شد.

.

در واقع آنها هستند. من هنوز یکی نیستم ... فقط برای روشن شدن ;-) من ایده ای دارم آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور که در این حوزه پرورش می دهم. هدف من تشویق توانمندسازی مشابه، بدون نوشتن کد است. من این اولین سطح از توانمندسازی را به عنوان یک "داروی دروازه" برای نوشتن کد واقعی تصور می کنم (که امیدوارم روزی فرصتی

Scratch junior software training برای یادگیری داشته باشم).

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 74
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 162
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 712
  • بازدید ماه : 1005
  • بازدید سال : 6695
  • بازدید کلی : 10906
  • کدهای اختصاصی