X
تبليغات

تصویر ثابت

پروژه های تمرینی پایتون
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 42
سه شنبه 24 بهمن 1402 زمان : 22:50

شما با کتابخانه تصادفی (یک ماژول داخلی که برای تولید اعدا پروژه های تمرینی پایتون د تصادفی استفاده می شود) کار خواهید کرد و عضلات توسعه الگوریتم خود را تقویت خواهید کرد. بسته به پیچیدگی رشته رمز عبوری که ایجاد می کنید، کد می تواند از ساده تا پیچیده متغیر باشد. با یک رمز عبور هشت کاراکتری شروع کنید، سپس ادامه دهید.

5. سنگ، کاغذ، قیچی

بازی‌های آشنا راه‌های بسیار خوبی برای یادگیری پایتون ارائه م پروژه های تمرینی پایتون ی‌دهند، زیرا می‌دانیم چگونه بازی می‌شوند و می‌توانیم استراتژی‌های آن‌ها را به کد تبدیل کنیم. از آنجایی که تقریباً همه می دانند چگونه راک، کاغذ، قیچی بازی کنند، این بازی محبوب می تواند به عنوان یک پروژه ساده پایتون برای آزمایش مهارت های شما نیز عمل کند. کد پایتون شما به سادگی کامپیوتر را حریف شما می کند.

این بازی نیز مانند بازی حدس اعداد با وارد کردن یک تابع از ماژول تصادفی پایتون آغاز می شود.

مهارت های تست شده

کدنویس‌ها دوباره می‌توانند درک خود را از حلقه‌های while و پروژه های تمرینی پایتون عبارات «اگر»، «دیگر» و «الف» تقویت کنند. به دلیل تعداد ترکیب های بازی، چند مرحله اضافی مورد نیاز خواهد بود.

6. جلاد

آیا برای یک بازی دیگر شامل رشته ها، متغیرها و حلقه های تصادفی آماده هستید؟ جلاد یک گزینه عالی است.

جلاد یک بازی حدس زدن است که شامل حروف و کلمات به جای اعداد است. کامپیوتر یک کلمه تصادفی را از لیست انتخاب می کند و کاربر حروف را حدس می زند تا زمانی که کلمه پنهان را پیدا کند. بازی به خودی خود ساده است، اما کد آن کمی بیشتر درگیر است. برای تشخیص صحیح و نادرست حروف حدس زده شده و تعداد حدس های لازم برای تعیین کلمه نیاز به دستورالعمل های گام به گام دارد. نوشتن این نوع برنامه به مبتدیان کمک می کند تا نحوه اشکال زدایی کد را نیز یاد بگیرند.

مهارت های تست شده

رشته ها در Hangman پیچیده تر می شوند زیرا می خواهید پروژه های تمرینی پایتون حروفی را که بازیکن حدس زده است نمایش دهید. در حالی که حلقه‌ها و عبارات "elif" نیز نقش مهمی دارند، مانند متغیری که تعیین می‌کند قبل از رسیدن به "جلاد" و باخت بازیکن، چند حدس مجاز است. علاوه بر این، یک منبع فهرست کلمات بزرگ که رایانه به طور تصادفی کلمه هر بازی را انتخاب می کند نیز مورد نیاز است.

7. فهرست مخاطبین

برای مقابله با یک برنامه کاربردی به جای یک بازی آماده اید؟ چرا سعی نمی کنید فهرستی از مخاطبین بسازید، مشابه لیست موجود در گوشی شما؟

این پروژه یک چالش جدید را نشان می‌دهد، زیرا شما از ور پروژه های تمرینی پایتون ودی‌های رشته‌ای مختلف درخواست می‌کنید و سپس به کاربر اجازه می‌دهید با آنها تعامل داشته باشد (به‌روزرسانی، جستجو، حذف و غیره). ابتدا، پارامترهای یک لیست مخاطبین را ایجاد می کنید و سپس امکان دستکاری آنها را فراهم می کنید. اینجاست که این پروژه جاه طلبانه تر می شود.

مهارت های تست شده

شما برای ایجاد یک لیست مخاطبین با کلاس ها، لیست ها، رشته ها و توابع در پایتون کار خواهید کرد. این کد حاوی مقدار زیادی عبارت «اگر» و «دیگر» خواهد بود که ردیابی آنها دشوار است اما ارزش تلاش را دارند.

8. تیک تاک پا

در حالی که Tic-Tac-Toe ممکن است یک بازی آسان بر برنامه نویسی نوجوانان ای بازی باشد، این یک گام دیگر در درجه سختی کدنویسی است. می‌توانید بازی را برای بازیکن در مقابل بازیکن یا بازیکن در مقابل رایانه برنامه‌ریزی کنید و یک تابلوی بازی را هر طور که دوست دارید طراحی کنید. با تجربه بیشتر، ممکن است از یک کتابخانه پایتون (مانند Pygame) برای ایجاد یک رابط کاربری با تصاویر و جلوه های صوتی استفاده کنید. در نهایت، می توانید یک الگوریتم هوش مصنوعی ایجاد کنید که از طریق آن رایانه یاد می گیرد که چگونه در Tic-Tac-Toe برنده شود.

مهارت های تست شده

شما با کلاس‌ها برای ایجاد بازیکنان بازی، عملکردهایی برا پروژه های تمرینی پایتون ی انجام بازی، و حلقه‌ها و عبارات شرطی برای آموزش قوانین Tic-Tac-Toe به رایانه کار خواهید کرد. این کد همچنین شامل دستورات «try» (به عنوان مثال، دستوراتی است که برای آزمایش قطعات کد برای خطاها و عملکرد کلی طراحی شده اند) تا حرکات معتبر در بازی را آزمایش کند.

9. Web Scraper

تحلیلگران داده از Python برای پروژه‌های مختلف استفاده می‌کنند، زیرا زبانی آسان برای استفاده از وب است. اسکرپینگ وب فرآیند یافتن داده ها از اینترنت، انتخاب داده های خاص از مجموعه، و استفاده از آن داده ها برای یک هدف خاص (به عنوان مثال، تجزیه و تحلیل، داستان سرایی) است.

گوگل چندین پروژه جالب را در صفحه توسعه دهندگان پایتون خود ارائه می دهد، از جمله ایده هایی مانند یک اسکراپر وب با استفاده از پایگاه داده اسامی نوزادان ایالات متحده. پس از استخراج داده ها، می توانید از پایتون برای سازماندهی نام ها بر اساس سال، جستجوی محبوب ترین نام ها یا استخراج تمام نمونه های یک نام خاص استفاده کنید.

مهارت های تست شده

شما ممکن است با انواع کتابخانه ها و بسته ها کار کنید، ا پروژه های تمرینی پایتون ز جمله یکی به نام سوپ زیبا که برای خراش دادن وب استفاده می شود. این مهارت در انجام پروژه های تجزیه و تحلیل داده و فین تک مهم است. این تمرین توانایی شما را برای پیمایش هر دو فایل HTML و XML در هنگام جستجوی انواع مختلف اطلاعات تقویت می کند.

10. ساعت زنگ دار

مانند ژنراتور Mad Libs، یک پروژه ساعت زنگ د پروژه های تمرینی پایتون ار به دلیل سادگی نسبی آن به طور کلی برای تازه واردان پایتون طراحی شده است. بسته به اینکه می‌خواهید رابط کاربری گرافیکی (رابط کاربری گرافیکی) چقدر درگیر باشد و چه افکت‌ها و گزینه‌هایی را می‌خواهید شامل شود، بسیاری از آموزش‌های مختلف راه‌هایی برای نزدیک شدن به این پروژه ارائه می‌دهند.

این آموزش ساعت زنگ دار نگاهی در Python practice projects ونی به فرآیند l ارائه می دهد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 50
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 64
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 301
  • بازدید ماه : 1409
  • بازدید سال : 7099
  • بازدید کلی : 11310
  • کدهای اختصاصی