X
تبليغات

تصویر ثابت

مهم ترین های شروع برنامه نویسی برای کودکان
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 29
يکشنبه 13 اسفند 1402 زمان : 19:24

صفحه اصلی › وبلاگ › برنامه نویسی برای کودکان › شروع برنامه نویسی برای کودکان برنامه نویسی برای کودکان: راهنمای نهایی برای والدین در سال 2023

برنامه نویسی برای بچه ها - یا برنامه نویسی رایانه ای برای بچه ها - به سرعت در حال محبوبیت است. با توجه به اینکه جامعه چقدر به فناوری وابسته شده است (مخصوصاً در حال حاضر)، جای تعجب نیست که افراد بیشتری به دنبال این مهارت و تفکر به ظاهر دست نیافتنی هستند، آیا می توانم آن را یاد بگیرم؟

والدین به ویژه شیفته این ایده هستند که فرزندانشان کدنویسی شروع برنامه نویسی برای کودکان را یاد بگیرند، نظرسنجی اخیر نشان می دهد که 90٪ از والدین آمریکایی مایلند برنامه نویسی برای بچه ها بخشی از برنامه های درسی مدرسه باشد.

چرا که نه؟ یادگیری نحوه کدنویسی در سنین پایین می تواند فرزند شما را برای یک عمر موفقیت آماده کند. به لطف عادی سازی یادگیری آنلاین، بچه های بیشتری با ایده کلاس های اضافی که از طریق آکادمی ها و برنامه های برنامه نویسی آنلاین برگزار می شوند، راحت هستند.

در این راهنما، ما در مورد کدنویسی برای بچه‌ها بحث خواهیم کرد: مزایا، آمار، و چرا این برند خاص سواد رایانه بسیار مهم است.

(و اگر به بررسی عمیق‌تر جنبه‌های فنی‌تر این که چرا شروع برنامه نویسی برای کودکان برنامه‌نویسی برای بچه‌ها اینقدر مهم است علاقه‌مند هستید، مقاله من در مورد برنامه‌نویسی رایانه‌ای برای کودکان را بررسی کنید: آیا این یک مد یا یک سواد جدید ضروری است؟)

برنامه نویسی (یا برنامه نویسی) یک فرآیند خلاقانه است که شروع برنامه نویسی برای کودکان توسط برنامه نویسان رایانه اجرا می شود که در آن آنها به رایانه یا ماشین می گویند که چگونه یک کار خاص را انجام دهد. این شامل نوشتن اسکریپت های اجرایی با استفاده از زبان های برنامه نویسی کامپیوتری مانند جاوا یا پایتون است.

برخی کدنویسی را راهی برای برقراری ارتباط با رایانه می دانند. شروع برنامه نویسی برای کودکان برنامه نویسان به رایانه ها دستور می دهند و رایانه آنها را اجرا می کند. افرادی که نحوه کدنویسی را می دانند (یعنی کدنویس ها، برنامه نویسان، توسعه دهندگان) می توانند بازی ها، برنامه ها، نرم افزارهای کامپیوتری، وب سایت ها و محتوای دیجیتال تعاملی ایجاد کنند.

برنامه نویسی آنلاین برای بچه ها

10 منبع کدنویسی عالی برای کودکان

با توجه به اهمیت روزافزون فناوری در دنیای ما، جای تعجب نیست شروع برنامه نویسی برای کودکان که والدین بیشتر و بیشتر به دنبال راه هایی هستند تا با آموزش کدنویسی به فرزندان خود کمک کنند. و تعداد زیادی گزینه عالی وجود دارد! بسیاری از برنامه های آنلاین دوره هایی را ارائه می دهند که به طور خاص برای کودکان طراحی شده است، با تمرین ها و بازی های سرگرم کننده که یادگیری کدنویسی را سرگرم کننده و جذاب می کند. برخی از برنامه‌ها حتی به بچه‌ها اجازه می‌دهند تا وب‌سایت‌ها یا برنامه‌های ساده خود را ایجاد کنند، که می‌تواند انگیزه‌ای عالی باشد. البته، انجام برخی تحقیقات برای یافتن برنامه مناسب برای نیازها و علایق فرزندتان مهم است. اما با بسیاری از گزینه های عالی موجود، مطمئناً یک تناسب کامل وجود دارد.

CodaKid یک راه عالی برای کودکان است تا یاد بگیرند که شروع برنامه نویسی برای کودکان چگونه از زبان‌های برنامه‌نویسی واقعی و ابزارهای حرفه‌ای با ایجاد بازی‌ها، برنامه‌های برنامه‌نویسی، برنامه‌نویسی هواپیماهای بدون سرنشین، ساخت وب‌سایت‌ها و غیره استفاده کنند. CodaKid به بیش از 50000 کودک و نوجوان آموزش داده است. آنها دوره هایی را ارائه می دهند که به طور خاص برای کودکان با محتوا و سطح دشواری مناسب سن شروع برنامه نویسی برای کودکان طراحی شده اند. کلاس‌های کدنویسی آنلاین آن‌ها خودگام و منعطف است، بنابراین بچه‌ها می‌توانند با سرعت خودشان یاد بگیرند و یادگیری را در برنامه‌های شلوغ خود قرار دهند.

آموزشگاه برنامه نویسی آنلاین برای همه مناسب است زیرا به شما امکان می دهد با سرعت خودتان یاد بگیرید و راهی عالی برای بچه ها برای یادگیری نحوه کدنویسی با دوره های خودگام و درس های آنلاین 1 به 1 فراهم می کند. بچه‌های شما به پشتیبانی فوق‌العاده تیمی از مهندسان و معلمان دسترسی خواهند داشت که می‌توانند به فرزند شما در حل هر مشکلی کمک کنند. گزینه 1 به 1 به آنها اجازه می دهد تا توجه فردی مورد نیاز برای موفقیت را جلب کنند.

مزیت دیگر این است که آنها یک طرح خانواده ارائه می شروع برنامه نویسی برای کودکان دهند که به خانواده هایی با حداکثر سه دانش آموز اجازه می دهد در هزینه های دوره صرفه جویی کنند. یک دوره آزمایشی رایگان برای هر دو برای برنامه‌های خودآموز و تدریس خصوصی در دسترس است، بنابراین خانواده‌ها می‌توانند قبل از انجام کلاس کدنویسی را امتحان کنند. با تمام این ویژگی ها، جای تعجب نیست که CodaKid یک انتخاب عالی برای بچه هایی است که می خواهند کدنویسی را یاد بگیرند!

کد نویسی با بچه ها

(سن 6+)

برنامه نویسی با بچه ها یک آکادمی برنامه نویسی کودکان است که شروع برنامه نویسی برای کودکان در کلاس های آنلاین، تحت رهبری مربی و کلاس های زنده و حضوری در تعداد فزاینده ای از بازارها در ایالات متحده تخصص دارد. دلیل اینکه من آنها را دوست دارم این است که آنها یک نردبان برنامه نویسی دارند که بچه ها را از ابتدایی به کلاس Start programming for kids های برنامه نویسی حرفه ای سطح بالا در یک سیستم برنامه ریزی شده و چند ساله می برد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 285
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 296
  • بازدید ماه : 2140
  • بازدید سال : 7830
  • بازدید کلی : 12041
  • کدهای اختصاصی