X
تبليغات

تصویر ثابت

مهارت های اساسی برای آموزش کامپیوتر
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 68
يکشنبه 17 دی 1402 زمان : 20:43

برنامه های تحصیلی کامپیوتر

بیاموزید که برای تبدیل شدن به یک آموزش کامپیوتر معلم کامپیوتر به چه مدرکی نیاز دارید. برنامه درسی یک برنامه آموزشی کامپیوتر را بررسی کنید و چشم انداز شغلی معلمان کامپیوتر را بررسی کنید. دریابید که آیا گزینه های آموزش از راه دور برای برنامه های تحصیلی کامپیوتر در دسترس هستند یا خیر.

مشاهده مدارس

چه نوع برنامه هایی در آموزش کامپیوتر ارائه می شود؟

آموزش کامپیوتر رشته ای است با آموزش کامپیوتر هدف کسانی که مایلند دانش خود را در زمینه کامپیوتر و فناوری اطلاعات تقویت کنند تا بتوانند به دیگران آموزش دهند. برنامه های تحصیلی کامپیوتر از این نوع معمولا در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شوند. همچنین ممکن است انتخابی از تمرکزها داشته باشید، مانند فناوری آموزشی، طراحی سیستم آموزشی، آموزش با فناوری یا علوم کامپیوتر و غیره.

اگرچه بسیاری از مدارس برنامه های لیسانس را در زمینه های مرتبط با کامپیوتر ارائه می دهند، اکثر برنامه های آموزشی کامپیوتر در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شوند. عناوین احتمالی مدرکی که ممکن است پیدا کنید آموزش کامپیوتر عبارتند از: کارشناسی ارشد علوم (M.S.) در فناوری آموزشی یا کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر. برخی از مدارس همچنین برای معلمانی که علاقه مند به گنجاندن فناوری های جدید به عنوان بخشی از برنامه های درسی خود هستند، برنامه های گواهی آموزش کامپیوتر در سطح فارغ التحصیل ارائه می دهند.

سطوح برنامه مشترک مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا. گواهی های فارغ التحصیلی نیز موجود است

دوره های رایج برنامه نویسی، کاربردهای آماری، ارزیابی نرم افزار، سواد بصری، گرایش های آموزشی

محیط های آموزشی فرمت کلاس آموزش کامپیوتر درس سنتی برای همه برنامه ها. گزینه های آنلاین موجود در سطح مدرک کارشناسی ارشد و مدرک تحصیلات تکمیلی

مشاغل احتمالی مهندس نرم افزار کامپیوتر، معلم، استاد، محقق

حقوق متوسط ​​(2020) 80790 دلار (برای همه معلمان دوره متوسطه)

چشم انداز شغلی (2019-2029) رشد 9 درصدی (برای همه معلمان دوره متوسطه)

منبع: اداره آمار کار ایالات متحده

چه چیزی یاد خواهم گرفت؟

برنامه درسی در برنامه درجه آموزش کامپیوتر شما را در بسیاری از جنبه های استفاده از کامپیوتر آموزش می دهد. شما آماده آموزش کامپیوتر خواهید بود که موضوعات دیگری از سواد کامپیوتر گرفته تا برنامه های مختلف کامپیوتری را آموزش دهید. به عنوان یک دانشجوی مقطع دکترا، یاد خواهید گرفت که چگونه فناوری‌های جدید را همانطور که در تدریس اعمال می‌شود توسعه، تحقیق و آزمایش کنید. برنامه مقطع دکترا مستلزم تکمیل پایان نامه و تعداد ساعت تعیین شده در زمینه تحقیق و آموزش کامپیوتر است.

به عنوان یک دانشجوی کارشناسی ارشد، گزینه پایان نامه یا غیر پایان نامه خواهید داشت. اگر گزینه پایان نامه را انتخاب کنید، یک ارائه پایان نامه شفاهی در مورد آنچه یاد گرفته اید را تکمیل می کنید. گزینه غیر پایان آموزش کامپیوتر نامه شامل امتحان نهایی شفاهی و کتبی است. همچنین ممکن است از شما خواسته شود که یک نمونه کار را تکمیل کنید یا در یک دوره کارآموزی شرکت کنید. برنامه های مدرک تحصیلی کامپیوتر ممکن است شامل موضوعات دوره زیر باشد:

ارزیابی نرم افزارهای آموزشی

به کار بردن آمار در تمرین

گرایش های آموزشی

آموزش با کامپیوتر

سواد بصری در مدارس

برنامه نویسی اولیه ویژوال

برنامه های کاربردی آموزش مبتنی بر وب

آیا می توانم مدرک خود را به صورت آنلاین کسب کنم؟

برخی از مدارس مدرک کارشناسی ارشد آموزش کامپیوتر و برنامه های گواهی را از طریق آموزش از راه دور ارائه می دهند. آموزش کامپیوتر رایانه شما باید الزامات فنی را برآورده کند تا امکان تحویل مواد درسی فراهم شود. همچنین برای مکاتبات باید دسترسی به اینترنت و یک حساب ایمیل داشته باشید. به طور کلی نیازی به حضور در محوطه دانشگاه نخواهید داشت، اگرچه برخی از مدارس به شما اجازه بازدید از دانشگاه را می دهند.

یک برنامه کارشناسی ارشد آنلاین ممکن است نیازی به پایان نامه نداشته باشد. دوره ها و تکالیف شما به صورت الکترونیکی از طریق پخش ویدئو یا یک سیستم مدیریت دوره مبتنی بر وب ارائه می شود. ممکن است از آموزش برنامه نویسی کودکان شما خواسته شود که در امتحانات پروکتوری شرکت کنید. برنامه های آنلاین معمولاً همان دوره ها و الزامات برنامه های مبتنی بر دانشگاه را دارند.

مدرک چه کاری می تواند برای شغل من انجام دهد؟

کامپیوتر و فناوری کامپیوتر بخش بزرگی از دنیای امروز ما است. به کودکان در سنین مهدکودک مهارت های کامپیوتری آموزش داده می شود. کسب مدرک تحصیلی کامپیوتر نه تنها شما را با تکنولوژی همراه می کند، بلکه شما را در بازار کار نیز رقابتی می کند.

یک برنامه کارشناسی ارشد به شما شرایط لازم را برای آموزش آموزش کامپیوتر در مدارس ارائه می دهد، در حالی که برنامه دکترا شما را برای موقعیت های تحقیق و تدریس در کالج ها و دانشگاه ها آماده می کند. با توجه به اداره آمار کار ایالات متحده (BLS)، چشم انداز اشتغال در زمینه های مرتبط با کامپیوتر، مانند توسعه دهندگان نرم افزارهای کامپیوتری، از سال 2019 تا 2029 بسیار computer education سریعتر از حد متوسط ​​با نرخ 22 درصد افزایش می یابد (www.bls.gov) .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 108
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 66
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 426
  • بازدید ماه : 1534
  • بازدید سال : 7224
  • بازدید کلی : 11435
  • کدهای اختصاصی