X
تبليغات

تصویر ثابت

برنامه نویسی کودکان
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 64
چهارشنبه 14 مهر 1400 زمان : 17:39

به بچه های خود اجازه دهید مسابقه مرتب سازی برنامه نویسی کودکان را در سایت انجام دهند و این به آنها کمک می کند تا ابتدا انتخاب کنند کدام زبان را حل کنند. یک وب سایت جامع و کاربرپسند است که با تمرینات ساده کدهای اساسی را به کودکان می آموزد. پیگیری برنامه نویسی کودکان ماژول ها آسان است و کاربران می توانند قبل از تعهد مالی به سایت ، آنها را امتحان کنند.

هنگامی که به بخش حق بیمه سایت رسیدید ، می توانید پروژه های آماده نمونه کارها را از ابتدا برنامه نویسی کودکان بسازید ، برای همکاری در پروژه ها با سایر اعضای سایت کار کنید و به دوره های اختصاصی ، آزمونها و سایر محتوای تمرین دسترسی پیدا کنید.

7. Code.org

Code.org یک بنیاد غیرانتفاعی است و اظهار می دارد که "هر دانش آموز در هر مدرسه فرصت یادگیری علوم کامپیوتر را دارد".

اکثر دانشجویان Code.org دختران یا اقلیت های کم نماینده هستند ، برنامه نویسی کودکان که نشان می دهد آنها کارهای مهم را برای متنوع سازی آموزش STEM انجام می دهند. کلیه برنامه های درسی و نرم افزار موجود در وب سایت به صورت رایگان ارائه می شوند و تحت مجوز Creative Commons مجوز دارند.

برنامه های درسی براساس گروه های سنی تقسیم می شود. کودکان می توانند با استفاده برنامه نویسی کودکان از بلوک ، CSS ، HTML یا Javascript ، بازی های شخصی خود را بسازند یا برنامه های کاربردی بسازند. دوره اکسپرس خصوصاً برای دانشجویان مسن که تازه در علوم کامپیوتر تازه کار هستند اما مشکلی در خواندن و نوشتن ندارند بسیار مفید است.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی را بررسی کنید

بازگشت به مدرسه 2020 مطمئناً متفاوت خواهد بود و ما در اینجا هستیم تا شما را در مورد آنچه شما نیاز دارید راهنمایی کنیم. خواه واقعاً به مدرسه برگردید یا از راه دور در کلاسهای آنلاین شرکت کنید ، ما در اینجا مجموعه ای از راهنماهای عمیق را برای دانش آموزان برنامه نویسی کودکان ، معلمان و والدین ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که شما از فن آوری و لوازم جانبی مناسب استفاده می کنید.

انیمیشن فوق یک نرم افزار مناسب برای کودکان برای یادگیری برنامه نویسی را نشان می دهد - Scratch. ما چندین بلوک را به هم متصل کردیم ، برای شروع روی پرچم سبز کلیک کردیم و انیمیشن ساده و جالب "بچه گربه در حال راه رفتن" را درک کردیم.

Scratch یک زبان برنامه نویسی سرگرم کننده است موسسه فناوری ماساچوست (MIT) و تحقیق و توسعه GoogleJoint ، با هدف 8 تا 16 سال زبان برنامه نویسی سرگرم کننده کودکان ، که نحو برنامه نویسی خسته کننده را از بین می برد و از آن استفاده می کند گرافیکی و مدولار روش برنامه نویسی ایجاد برنامه ها است.

خراش شامل یک مرحله ، یک ناحیه کاراکتر ، یک قسمت پس زمینه و مهمترین ناحیه کد است. در منطقه کد ، در مجموع 10 ماژول اصلی عملکردی و بیش از 100 بلوک ساختاری کاربردی وجود دارد. این عناصر سازنده اساس یک برنامه کامل را تشکیل می دهند.

فقط بچه ها ماوس را بکشید ، بلوک های عملکردی برش ها را ایرانیان سایبر به ترتیب خاصی ، می توانید به راحتی برنامه را بسازید. برای شروع روی پرچم سبز کلیک کنید ، مرحله حرکت می کند.

خراش ساده به نظر می رسد ، اما می تواند به عملکردهای غنی و جالب دست یابد. همزمان ، در Scratch ، کودکان می توانند تصاویر ، موسیقی و سایر مواد مورد علاقه خود را برای ایجاد داستان های تعاملی ، انیمیشن ها ، بازی ها و غیره اضافه کنند.

Scratch استفاده از چندرسانه ای مانند کارتون ، انیمیشن ، جلوه های صوتی و روش های برنامه نویسی کشیدن و رها کردن بصری را ادغام می کند. جالب و جالب است. با تخیل نامحدود می توانید انواع برنامه ها مانند بازی ها ، انیمیشن ها ، هنرهای تعاملی ، شبیه سازی های فیزیکی ، شبیه سازی های ریاضی و ... را بنویسید. در عین حال ، حاوی دانش غنی است و ایده های مدرن برنامه نویسی را منعکس برنامه نویسی کودک می کند ، زمینه های مختلف برنامه نویسی ، ریاضیات ، فیزیک ، زبان و هنر را پوشش می دهد. پس از یادگیری سیستماتیک ، توانایی تفکر منطقی کودکان در کلاس های برنامه نویسی بسیار بیشتر از کودکان عادی در همان سن است. در واقع ، ScratchIt یک دوره "یادگیری یکبار ، بهره مندی از زندگی" است

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 285
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 303
  • بازدید ماه : 2147
  • بازدید سال : 7837
  • بازدید کلی : 12048
  • کدهای اختصاصی