X
تبليغات

تصویر ثابت

معرفی نرم افزار برنامه نویسی کودکان
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 16
دوشنبه 13 فروردين 1403 زمان : 20:55

Everything Machine مقدمه ای عالی برای برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار برنامه نویسی کودکان است و به بچه ها امکان می دهد ویژگی های جالبی مانند مخفی کردن صدا و دوربین های استاپ موشن ایجاد کنند. این بدان معنی است که بچه ها قدرت به چالش کشیدن خود را دارند - تنها محدودیت تخیل آنهاست.

Mimo یک برنامه فوق العاده و یکی از بهترین برنامه های نرم افزار برنامه نویسی کودکان برنامه نویسی رایگان برای کودکان است. این برنامه رایگان راهی عالی برای تقویت مهارت های کدنویسی کودک شما است و برای تمام سنین مناسب است. تمرین روزانه با Mimo به کودک شما مفاهیم مهم کدنویسی را با سرعت خاص خود آموزش می دهد. Mimo همچنین کد فرزند شما را جمع‌آوری و اجرا می‌کند تا به شما بازخورد بی‌درنگ بدهد.

Codea یک برنامه برنامه نویسی باز برای نوجوانان ا نرم افزار برنامه نویسی کودکان ست که به آنها اجازه می دهد با استفاده از زبان برنامه نویسی Lua، گرافیک های خلاقانه، تصاویری جذاب و بازی های تعاملی ایجاد کنند. با استفاده از این برنامه، آنها می توانند با استفاده از دستورات لمسی ساده کد بنویسند و به راحتی تصاویر، کاراکترها و حتی صداها را از منو ترکیب کنند.

قیمت: 14.99 دلار

پلتفرم: iOS

سن: 13 سال به بالا

بیشتر اینجا را ببینید

10. مرکز برنامه نویسی

اگر نوجوان شما آماده کاوش در کدنویسی است، این آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان برنامه برای آنها مناسب است. آنها می توانند از بین بیش از 20 زبان برنامه نویس نرم افزار برنامه نویسی کودکان ی مختلف انتخاب کنند و چالش های جالبی را حل کنند تا کدنویسی را سرگرم کننده تر و قابل دسترس تر کنند. همه، از دبیرستان گرفته تا بزرگسالان، مطمئناً به برنامه نویسی با مرکز برنامه نویسی علاقه مند می شوند.

قیمت: رایگان + خریدهای درون برنامه ای از .99 دلار تا 74.99 دلار

پلتفرم: iOS و Android

سن: 13 سال به بالا

بیشتر اینجا را ببینید

چگونه والدین می توانند به کودکان در یادگیری کدنویسی کمک کنند

برای علاقه مند کردن فرزندتان ب نرم افزار برنامه نویسی کودکان ه کدنویسی نیازی به هیچ تجربه ای در زمینه علوم کامپیوتر یا برنامه نویسی ندارید. مهمترین چیز این است که به آنها اجازه دهید یاد بگیرند و با سرعت خودشان به کدنویسی علاقه مند شوند. برنامه هایی که استفاده از آنها سرگرم کننده است و حس موفقیت را به آنها می دهد راه طولانی را در پیش خواهند داشت.

در اینجا چند راه برای حمایت از فرزندتان در سفر برنامه نویسی وجود دارد:

به آرامی با برنامه های مناسب سن شروع کنید و به فرزندتان اجازه دهید سرعت خود را تنظیم کند.

از طریق فیلم‌های تعاملی و برنامه‌های سرگرم‌کننده، بچه‌هایتان را در مورد کدنویسی هیجان زده کنید.

همانطور که آنها بزرگتر می شوند و مهارت هایشان توسعه می یابد، به سمت زبان ها و مفاهیم پیچیده تر بروید.

از طریق ترکیبی از برنامه‌های کدنویسی و نرم افزار برنامه نویسی کودکان همچنین آموزش‌ها و دوره‌ها، فرزندتان را تشویق کنید که یاد بگیرد.

به برنامه نویسی جفتی نگاه کنید - این به برنامه نویسان جوان اجازه می دهد تا با یکدیگر همکاری کنند و آنها را تشویق به همکاری و ایجاد مهارت های اجتماعی و کار گروهی کنید.

با جشن گرفتن نقاط عطف کوچک در سفر کدنویسی، دستاوردها را تقویت کنید.

دوره مرتبط

ساخت برنامه های موبایل بدون کدنویسی - راهنمای کامل

خوراکی های کلیدی

انتخاب بهترین برنامه های برنامه نویسی نرم افزار برنامه نویسی کودکان برای کودکان می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر پیش زمینه ای در زمینه علوم کامپیوتر نداشته باشید. اما نیازی به احساس سرخوردگی نیست. با کمی تحقیق و درک اولیه مفاهیم کلیدی و ویژگی های اپلیکیشن، می توانید از فرزند خود در یادگیری کدنویسی حمایت کنید.

مهمترین چیز این است که اجازه دهید فرزندتان با کدنویسی سرگرم شود. به آنها اجازه دهید علایق خود را کشف کنند و با سرعت خودشان یاد بگیرند. اگر دوست دارید خود را به جای فرزندتان بگذارید، می‌توانید برخی از برنامه‌های کدنویسی برای بزرگسالان را نیز بررسی کنید!

سوالات متداول

1. آیا یک کودک 10 ساله می تواند شروع به کدنویسی کند؟

ده سن مناسب برای بچه ها برای شروع یادگیری کد است. در این سن، نه تنها آنها بسیار کنجکاو هستند، بلکه بسیاری با مفاهیم اولیه محاسبات و برنامه نویسی نیز آشنا هستند. حتی با دانش محدود، کودکان 10 ساله از رشد شناختی لازم برای درک ایده های پیچیده و به کارگیری آنها در زمینه های مختلف نرم افزار برنامه نویسی کودکان برخوردار هستند.

2. آیا یک کودک هفت ساله می تواند پایتون را یاد بگیرد؟

زمانی که فرزندتان در حال یادگیری کدنویسی است، بسیار مهم است که به زبان ها و مفاهیم مناسب سن پایبند باشید. پایتون یک زبان محاسباتی پیشرفته است که برای کودکان 12 سال به بالا مناسب تر است. اگر کودک شما کوچکتر از این است، بهتر است او را با زبان های برنامه نویسی مبتنی بر بلوک مانند اسکرچ و بلوکی آشنا کنید.

3. کودکان از چه سنی می توانند کدنویسی را شروع کنند؟

سن مناسب برای شروع یادگیری کدنویسی و برنامه نویسی از کودکی به کودک دیگر متفاوت است. برخی از برنامه های موجود در این لیست برای کودکان چهار ساله یا حتی سه ساله مناسب هستند. با این حال، به طور کلی، اکثر بچه ها می توانند در حدود پنج یا شش سالگی کدنویسی را یاد بگیرند.

نکته کلیدی این است که به تدریج هر یک از جنبه های برنامه نویسی را معرفی کنید تا از غرق شدن آنها جلوگیری کنید. در این سن، آنها می توانند شروع به یادگیری مکانیک کدنویسی کنند، به خصوص اگر در یک محیط سرگرم کننده باشد. فقط مطمئن شوید که یک برنامه مناسب برای سن انتخاب کنید - Children's programming software همیشه محدوده سنی توصیه شده را بررسی کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 226
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 130
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 227
  • بازدید ماه : 2071
  • بازدید سال : 7761
  • بازدید کلی : 11972
  • کدهای اختصاصی