X
تبليغات

تصویر ثابت

مهمترین ٰکلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 10
چهارشنبه 29 فروردين 1403 زمان : 17:17

در نهایت، متغیرها و نحوه ایجاد آنها، انواع داده کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان های مختلف (مانند اعداد صحیح، شناورها و رشته ها) و همچنین دلیل نیاز ما به متغیرها در برنامه نویسی را مطالعه خواهید کرد. شما با عملگرهای ریاضی، رابطه‌ای و بولی آشنا می‌شوید و نحوه استفاده از آنها را برای بیان روابط پیچیده منطقی در کد و حتی اتخاذ «تصمیم‌هایی» مانند اجرای خطوط خاصی از کد تنها در صورتی که یک شرط از پیش تعریف‌شده برآورده شده است، می‌دانید.

چگونه یاد خواهید گرفت

این دوره شامل 5 هفته مطالب، با انتظار 9 تا 10 ساعت کار در کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان هفته است. این دوره همراه با یک کتاب آنلاین است. هر هفته به حوزه خاصی از علوم کامپیوتر و برنامه نویسی اختصاص داده شده است، بنابراین می توانید برای استفاده بهینه از زمان خود به حوزه هایی که قبلاً می شناسید بروید.

اگر دوره را به صورت رایگان ممیزی کنید، دو نوع ارزیابی وجو کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان د دارد: تمرینات و دو آزمون تمرینی. اگر شما یک زبان آموز تایید شده هستید، به مجموعه مسائل سطح فصل دسترسی خواهید داشت و در پایان دوره یک ارزیابی زمان بندی شده را تکمیل می کنید.

موسسه جورج موسسه فناوری

این دوره بخشی از مقدمه گواهینامه حرفه ای برنامه نویسی کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان پایتون است که با مقدمه کارشناسی علوم کامپیوتر گرجستان تک مطابقت دارد و مهارت های مورد نیاز برای کشف مفاهیم پیشرفته تر و آماده شدن برای دنیای حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد.

گواهینامه حرفه ای این دوره بخشی از جایزه برنز کسب شده برای محاسبات و فناوری اطلاعات در جوایز آموزش Reimagine 2020 است.

این دوره دارای 13.6 هزار نشانک و 4.8 ستاره از امتیاز 5.0 کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان در کلاس مرکزی، با چند صد بررسی است.

برای تمام مقاصد عملی، شما همان دوره ای را گذرانده اید که دانشجویان در مقطع کارشناسی رشته فناوری جورجیا برای دریافت اعتبار می گذرانند.

اگر به این دوره علاقه مند هستید، می توانید اطلاعات بیشتری د کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان ر مورد دوره و نحوه ثبت نام در اینجا بیابید.

3. زبان های برنامه نویسی، بخش A (دانشگاه واشنگتن)

دن گروسمن، مدرس دوره

اگر به دنبال این هستید که یک برنامه نویس خوب باشید، زبان های برنامه نویسی، قسمت A به شما کمک می کند. این سومین انتخاب من برای بهترین دوره برنامه نویسی است. این دوره که توسط د کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان انشگاه واشنگتن در Coursera ارائه می شود، شما را با مفاهیم اولیه زبان های برنامه نویسی با تمرکز بر برنامه نویسی تابعی آشنا می کند.

این دوره برای آموزش ایده های اصلی که هر زبان برنامه نویسی بر اساس آن ساخته شده است به دانش آموزان طراحی شده است. هدف این دوره آموزش SML، Racket یا Ruby به شما نیست.

در عوض، هدف آن این است که مفاهیم اساسی را که تقریباً در تمام کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان زبان های برنامه نویسی می توان یافت و بیان کرد، با استفاده از این سه زبان مختلف به عنوان مثال، به شما نشان دهد. این به شما این امکان را می‌دهد تا عمیق‌تر در مورد ایده‌های زیربنایی، و در مورد اینکه چگونه این ایده‌ها با هم تطابق پیدا می‌کنند، به جای اینکه توسط نحو سطحی منحرف شوند، فکر کنید.

چرا برنامه نویسی تابعی؟ خوب، برنامه‌نویسی کاربردی ش آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ما را تشویق می‌کند تا برنامه‌های قوی، قابل استفاده مجدد، ترکیب‌پذیر و زیبا بنویسید. در واقع، بسیاری از مهم ترین ایده ها در زبان های مدرن ریشه در برنامه نویسی تابعی دارند. برای یادگیری روشی جدید و زیبا ب کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان رای نگاه کردن به نرم افزار و نحوه سرگرمی ساختن آن آماده شوید.

این دوره یکی از چالش برانگیزترین MOOC های موجود است، اما بسیار ارزشمند است. نه تنها زبان های جدید را سریع تر یاد می گیرید، بلکه حتی در زبان هایی که استفاده نمی کنید نیز برنامه نویس بهتری خواهید شد!

زبان های برنامه نویسی، قسمت A فرض می کند که شما سابقه برنامه نویسی دارید یا یک یا دو دوره برنامه نویسی مقدماتی را گذرانده اید. اگر کاملا مبتدی هستید، باید قبل از پرداختن به ای کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان ن دوره، دوره های دیگر این رتبه بندی را بررسی کنید.

آنچه یاد خواهید گرفت

بخش A این دوره اصول برنامه نویسی SML، بازگشت، انواع داده، تطبیق الگو، بازگشت دم، توابع درجه یک، بسته شدن، استنتاج نوع و ماژول ها را پوشش می دهد.

پس از نصب و راه اندازی Emacs و SML/NJ، با اصول اولیه ب کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان رنامه نویسی SML شروع خواهید کرد. با یادگیری در مورد متغیرها، اعداد، شرطی ها و توابع ساده شروع می کنید. وقتی به نحوه استفاده از جفت ها و لیست ها به عنوان دو روش مکمل برای ساخت داده های ترکیبی نگاه می کنید، در قلمروی ناآشنا قدم خواهید زد. علاوه بر این، عبارات let را برای اتصالات محلی، از جمله توابع تودرتو، و اهمیت اتصالات برای کارایی در نظر خواهید گرفت. این دیدگاه کلی تری در مورد مزایای برنامه نویسی بدون جهش و جنبه کلاس برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اصفهان های مختلف یک زبان برنامه نویسی ارائه می دهد.

تمرکز بعدی ماژول بر ایجاد انواع خود خواهد بود: تعریف انواع جدید، ساخت مقادیر چنین انواعی و استفاده از آن مقادیر. شما در مورد تمایز کلیدی در نحوه تفکر در مورد انواع ترکیبی (انواع ساخته شده از انواع کوچکتر) بحث خواهید کرد. سپس از تطبیق الگو برای دسترسی به قطعات مقادیر ساخته شده از انواع ترکیبی Programming class for children and teenagers in Isfahan استفاده می‌کنید، و این ایده را برای پشتیبانی از الگوی تودرتو تعمیم می‌دهید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 285
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 130
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 286
  • بازدید ماه : 2130
  • بازدید سال : 7820
  • بازدید کلی : 12031
  • کدهای اختصاصی