X
تبليغات

تصویر ثابت

راهنمای عملی برای کسب درآمد برای نوجوانان
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 61
دوشنبه 11 دی 1402 زمان : 7:49

روش پول درآوردن کسب درآمد برای نوجوانان - همین حالا شروع به

در توییتر به اشتراک بگذارید

در فیسبوک به اشتراک بگذارید

در Pinterest به اشتراک بگذارید

در لینکدین به اشتراک بگذارید

آن را روی فلیپ به اشتراک بگذارید

در دنیای تکنولوژی محور ما هرگز راه های بیشتری برای کسب درآمد در دوران نوجوانی وجود ندارد. نه تنها این، پتانسیل درآمد نیز به شدت افزایش یافته است.

این راهنما بهترین مزاحمت های جانبی برای نوجوانان، جزئیات پرداخت و نحوه شروع برای هر یک را پوشش می دهد.

چه بخواهید به صورت آنلاین کار کنید، کسب درآمد برای نوجوانان چه از خانه کار کنید یا یک کنسرت سنتی را ترجیح دهید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

بیایید شیرجه بزنیم

در اینجا نحوه کسب درآمد آنلاین در نوجوانی آورده شده است.

طراح گرافیک آزاد

طراحی گرافیکی تمرین ایجاد محتوای بصری برای انتقال پیام است. در عصر اینترنت، طراحی ها، هنر و تصاویر زیبا برای رقابتی بودن لازم است.

با توجه به انبوه سایت های فریلنسری، به دست آوردن پروژه ها آسان تر از همیشه است. کنسرت های طراحی گرافیک بسته به سطح مهارت، بین 7 تا 44 دلار در ساعت پرداخت می کنند.

برای رسیدن به اولین پروژه خود به Fivrr، Upwork، Freelancer و Toptal بروید.

فروش اقلام دست ساز در Etsy

اعتبار تصویر: Shutterstock

Etsy بیش از 2.5 میلیون فروشنده فعال دارد کسب درآمد برای نوجوانان که بزرگترین بازار جهانی کالاهای دست ساز را نشان می دهد. اقلامی که معمولاً در این سایت فروخته می‌شوند شامل لوازم عروسی، جواهرات، شمع‌ها، برچسب‌های طراحی شده با دست، دکور خانه و خوراکی‌های طبیعی حیوانات خانگی است.

Etsy 8٪ کمیسیون از فروش دریافت می کند، که با توجه به اینکه اقلام شما در عرض چند دقیقه توسط میلیون ها خریدار قابل مشاهده هستند، منصفانه است. فروش اجناس دست ساز یک کار هیجان انگیز با امکانات بی حد و حصر است، پس همین امروز آن را امتحان کنید!

کفش های تلنگر

ایده خرید کم و فروش بالا برای همیشه وجود داشته است. کفش های تاشو این مفهوم را پذیرفتند و به رشته خود تبدیل شدند. امروزه 2 روش رایج برای چرخاندن کفش وجود دارد

اول از همه، فروش مجدد نسخه‌های جدید است، فکر کنید Jordans، Yeezys، Off-White، Nikes، و غیره. فروشندگان به این کفش‌ها هجوم می‌آورند زیرا تعداد محدود، قیمت بازار را بالاتر از قیمت‌های خرده‌فروشی می‌آورد. به عنوان مثال، نسخه های Yeezy با وجود اینکه تنها با قیمت 150 دلار به فروش می رسند، با قیمت 300 تا 600 دلار به فروش می رسند.

روش دوم شامل شکار کفش‌های BOLO در کسب درآمد برای نوجوانان فروشگاه‌های دست‌فروشی، فروشگاه‌ها و فروش‌های گاراژ است. برای شروع باید با مارک های BOLO آشنا شوید (مواظب باشید).

در این مورد، ما بر روی مارک های اشباع مانند Skechers و Ugg تمرکز نمی کنیم، بلکه بر روی مارک های کفش کمتر محبوب با ارزش فروش مجدد تکان دهنده خوب تمرکز می کنیم.

ویرایش ویدیوها

ظهور ویدیوهای آنلاین تقاضای زیادی برای خدمات ویرایش ایجاد کرد. ویرایش ویدیو مستلزم لایه‌بندی کلیپ‌های ویدیویی، اعمال تصحیح رنگ، افزودن انتقال‌ها و ترتیب عناصر صوتی است.

این یک شغل محبوب برای نوجوانانی است کسب درآمد برای نوجوانان که به فیلم و فیلم‌برداری علاقه‌مند هستند، به علاوه اجرای کنسرت‌ها پس از یادگیری اصول نسبتاً آسان است.

نرم افزارهای محبوب ویرایش ویدیو Premier Pro، Final Cut Pro و iMovie هستند. بسته به سطح مهارت، ویرایش ویدیو اغلب از 10 تا 60 دلار در ساعت متغیر است.

مربی و مربی گیمرها

زنی با پوکمون.

اعتبار تصویر: Shutterstock

نه تنها بازی در سال های اخیر به یک سرگرمی پذیرفته شده تبدیل شده است، بلکه شروع بازی های حرفه ای درک جامعه را به شدت تغییر داده است.

مشابه خدمات آموزشی برای ارتباطات، فناوری و زبان، تکنیک بازی در حال حاضر یک مهارت مورد نیاز است.

اگر یک گیمر بسیار ماهر هستید، می توانید با راهنمایی گیمرهای تازه کار درآمد کسب کنید که برای برخی از نوجوانان یک رویا است.

بالاترین پلت فرم پرداخت این سرویس Gamer Sensei است. مربیان بازی های ویدیویی بسته به تجربه خود گزارش می دهند که از 5 تا 20 دلار در ساعت درآمد دارند.

اینفلوئنسر TikTok

TikTok با 800 میلیون کاربر فعال، فضای رسانه های اجتماعی را با ویدیوهای کوتاه موزیک پارودی مختل کرد. مانند سایر برنامه های رسانه های اجتماعی، اگر کسی توجه کافی را به خود جلب کند، پول به دنبال آن خواهد بود.

این روزها برای انجام این کار به میلیون ها فالوور نیاز ندارید. با ظهور میکرو اینفلوئنسرها، حتی حساب های کوچک نیز می توانند وارد عمل شوند.

اینفلوئنسرهای میکرو بین 1000 تا 10000 دنبال کننده دارند. کسب درآمد برای نوجوانان وقتی برای کسب درآمد آماده شدید، گزینه‌های زیادی وجود دارد (به زیر مراجعه کنید).

جریان های درآمد اولیه عبارتند از:

درآمد تبلیغات TikTok

مشارکت شرکت (پست های تبلیغاتی)

فروش کالا

استخدام و مشاوره آزاد

نویسندگی آزاد

اعتبار تصویر: Pexels

نویسندگی فریلنسری اشکال مختلفی دارد و برای بسیاری یک کنسرت تمام وقت است. نویسندگان مبتدی اغلب این اشتباه را مرتکب می شوند که آثار خود را کم فروش می کنند و فکر می کنند که این کار آنها را در بازار رقابتی تر می کند. در واقع این تصمیم نتیجه معکوس ایجاد می کند.

چیزهای ارزان این تصور کسب درآمد برای نوجوانان را به وجود می آورند که کیفیت پایینی دارند و نوشتن نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برای شروع به کار در پلتفرم های اصلی فریلنسری درخواست دهید تا به سرعت برند خود را بسازید. پس از مدتی کوتاه، نویسندگان می توانند در نوشتن پروژه ها حساس شوند.

برخی از بهترین سایت‌ها برای نوشتن آزاد عبارتند از: Upwork، Iwriter، Flexjobs، Bloggingpro، و Guru.com.

محبوب ترین پروژه های نویسندگی آزاد عبارتند از:

کتاب های الکترونیکی

پست های وبلاگ

تحویل Doordash

Doordash سرویسی است که سفارشات رستوران را دریافت کرده و درب منزل تحویل می دهد. این یک کار جانبی عالی برای نوجوانان پرمشغله است که نمی توانند به مشاغل سنتی متعهد شوند، اما در عوض چیزی انعطاف پذیر را ترجیح می دهند.

کارگران بسته به بازار، کارایی سوخت خودرو و زمان تحویل (آخر هفته و شب بهترین پرداخت را دارند) بین 12 تا 22 دلار در ساعت درآمد دارند.

Seasoned Dashers به طور همزمان GrubHub را زیر نظر گرفته و بین 2 برنامه می چرخد تا لیست بزرگتری از سفارشات موجود را بدست آورد. امروز امتحانش کن!

فروش حیاط

فروش گاراژ با تخفیف انبوه فروش 1 تا 3 روزه است. شاید یک صاحب خانه در حال جابجایی باشد، یکی از عزیزانش فوت کرده باشد، یا شاید یک خانواده به سادگی نیاز به پاکسازی بخشی از خانه خود داشته باشد.

فروش حیاط 2 فرصت برنامه نویسی آنلاین را برای نوجوانان فراهم می کند تا به عنوان میزبان یا خریدار کسب درآمد کنند.

چرخش یک فروش حیاطی به چند بروشور و ارسال جزئیات رویداد به صورت آنلاین نیاز دارد. در عرض یک هفته، انبوهی از مردم را خواهید داشت که آماده خرید چیزهای ناخواسته شما با پول نقد هستند.

اگر انبوهی از اقلام ناخواسته ندارید، می توانید به عنوان خریدار از فروش حیاط خرید پول درآورید و معاملات باورنکردنی را به دست آورید و آنها را به صورت آنلاین بفروشید.

فروشندگان انواع چیزها را از فروش حیاط ورق می زنند. یکی از بهترین تلنگرهای من یک پخش کننده حلقه به حلقه قدیمی بود که به قیمت 5 دلار گرفتم و به قیمت 200 دلار فروختم.

بهترین راه‌ها برای یافتن فروش‌های گاراژ نزدیک شما عبارتند از Craigslist، برنامه Yard Sale، برنامه Garage Sale Map، و بخش طبقه‌بندی شده روزنامه‌ها.

فریلنسینگ با Fiverr

گاهی اوقات استخدام یک کارمند تمام وقت برای یک پروژه بسیار زیاد است و در عوض کسب و کارها فقط به کمک موقت نیاز دارند.

فریلنسینگ شامل یک تعامل کاری کوتاه مدت با یک شرکت است، برخلاف استخدام تمام وقت که با تاریخ پایانی همراه نیست.

برای نوجوانانی که نمی توانند در یک زمینه رقابتی شغلی پیدا کنند، فریلنسینگ یک راه هوشمندانه برای جمع آوری تجربیات اولیه است. بسته به رشته، درآمد از 5 تا 50 دلار در ساعت متغیر است.

بهترین پلتفرم‌ها برای شروع Upwork، Fiverr، SimplyHired و PeoplePerHour هستند. اگر نمی توانید بین Upwork و Fiverr تصمیم بگیرید، توصیه می کنیم هر دو را آزمایش کنید.

ماشین خود را اجاره کنید

اجاره خودرو دیگر برای شرکت های اجاره ای بزرگ محفوظ نیست. تورو Airbnb اجاره خودرو است که به هر کسی اجازه می دهد وسیله نقلیه خود را اجاره کند و درآمد نیمه غیرفعال در کنار آن کسب کند.

وسایل نقلیه بلااستفاده اغلب گرد و غبار را در گاراژ جمع می کنند، اما با تورو می توانند جریان جدیدی از درآمد ایجاد کنند.

نوع وسیله نقلیه تعیین کننده پتانسیل درآمد است. بدون در نظر گرفتن اتومبیل های عجیب و غریب، میزبان ها معمولاً بین 20 تا 100 دلار در روز درآمد دارند. از یک مطالعه اخیر، جیپ رانگلر به دلیل جذابیت ناهموار و تجربه رانندگی سرگرم کننده اش، بهترین وسیله نقلیه اجاره ای شد.

میزبانان تقریباً 75٪ از قیمت سفر را دریافت می کنند، اما این نرخ بسته به برنامه حفاظتی می تواند افزایش یابد.

فروش اینترنتی لباس

اعتبار تصویر: Shutterstock

فروش آنلاین لباس یک شغل عالی برای نوجوانان است. این کنسرت ساعت‌های انعطاف‌پذیر، پتانسیل کسب درآمد عالی و فرصت‌هایی برای یادگیری اصول ارزشمند کسب‌وکار ارائه می‌دهد.

اکثر فروشندگان با فروش لباس های ناخواسته در کمد خود شروع می کنند و سپس به بخش صرفه جویی، فروش گاراژ و انحلال تبدیل می شوند. برخی از بهترین پلتفرم‌ها برای شروع عبارتند از Ebay، Poshmark، Etsy و Depop.

من یک راهنمای عمیق در مورد چگونگی فروش آنلاین لباس و به حداکثر رساندن سود بعد از اینکه خودم هزاران نفر به دست آوردم نوشتم.

اکثر پلتفرم های تجارت الکترونیک 10 تا 20 درصد پورسانت دریافت می کنند، که با توجه به اینکه در حال استفاده از پلتفرم هایی با میلیون ها خریدار مشتاق هستید، منطقی است.

در نظرسنجی شرکت کنید

زن علاقه مند

اعتبار تصویر: Shutterstock

صنعت تحقیقات بازار بیش از 47 میلیارد دلار در سال 2018 به خود اختصاص داد.

پس از تحقیق در مورد شرکت‌های برتر نظرسنجی، این 3 تا بالاترین پرداخت‌ها را ارائه می‌کنند: Prolific (6.50 دلار + ساعت)، Pinecone (5 دلار در نظرسنجی)، و Swagbucks (بسیاری از کاربران 50-100 دلار در ماه درآمد دارند).

در نظرسنجی ها نخوابید، این بهترین فعالیت برای گذراندن وقت در زمان استراحت تبلیغاتی یا در صف انتظار است.

تصحیح کننده

مشاغل تصحیح معمولاً زیر رادار پرواز می کنند، اما گزینه های فوق العاده ای برای نوجوانان هستند. تصحیح‌کننده‌ها به دنبال خطاها در مقالات، نشریات، کتاب‌های الکترونیکی و غیره می‌گردند. آنها هر گونه خطا یا غلط املایی را که ممکن است از ویرایشگر عبور کرده باشد برجسته می‌کنند.

تصحیح را می توان در خانه شما انجام داد، به علاوه ساعت کاری بسیار انعطاف پذیر است.

طبق آمار اداره کار، متوسط درآمد سالانه 52200 دلار است. Fivrr، Upwork و ProofreadingServices.com بهترین پلتفرم ها برای شروع هستند.

نگهداری از کودکان

اعتبار تصویر: Shutterstock

قدمت نگهداری از کودکان به سپیده دم برمی گردد. والدین کار سختی دارند و در نهایت نیاز به استراحت از فرزندان خود دارند. شاید والدین به یک شب قرار ملاقات نیاز داشته باشند، برای یک تعطیلات کوچک برنامه ریزی کرده باشند، در ساعات پایانی کار کنند، یا برای انجام برخی کارها به زمان نیاز داشته باشند.

اگر کودک تنها باشد، Earn money for teenagers استخدام پرستار کودک برای ایمنی او ضروری است و اکثر ایالت ها طبق قانون آن را الزامی می کنند. پرستاران کودک معمولاً بسته به تجربه بین 10 تا 15 دلار در ساعت هزینه دریافت می کنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 253
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 130
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 254
  • بازدید ماه : 2098
  • بازدید سال : 7788
  • بازدید کلی : 11999
  • کدهای اختصاصی