X
تبليغات

تصویر ثابت

مهمترین مسابقات اسکرچ برای کودکان
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 58
جمعه 22 تير 1403 زمان : 6:56

خراش برای کودکان 10 ساله ایمن است؟

ممکن است برای یافتن بهترین مسابقات اسکرچ راه برای آموزش برنامه نویسی به فرزندتان وقت خود را صرف مرور اینترنت کرده باشید و با ما در FunTech به اینجا رسیده باشید. همانطور که اکنون می دانید، ما یک دوره Scratch برای کودکان کوچکتر برگزار می کنیم. این به طور خاص برای کودکان طراحی شده است و یک زبان برنامه نویسی بصری مبتنی بر بلوک و وب سایت است که هدف آن آموزش کدنویسی به کودکان است.

با تمرین روزانه، کودکان می توانند به راحتی با اصول کدنویسی از طریق Scratch آشنا شوند و در سراسر جهان، بسیاری از مدارس، کتابخانه ها، موزه ها و مراکز اجتماعی در حال حاضر از این پلت فرم در برنامه های درسی و برنامه های خود استفاده می کنند.

با این حال، با وجود محبوبیت بسیار مسابقات اسکرچ زیاد Scratch، شایعات در مورد ایمنی جامعه آنلاین آن همچنان ادامه دارد. برخلاف بسیاری از منابع کدنویسی مشابه که هدفشان جوانان است، Scratch دارای یک انجمن و انجمن آنلاین بسیار محبوب است که در آن کودکان می‌توانند در مورد خلاقیت‌های خود با سایر افراد همفکر صحبت کرده و به اشتراک بگذارند.

ممکن است بحث‌های والدینی را مسابقات اسکرچ دیده باشید که نگران خطرات بالقوه‌ای هستند که غریبه‌ها در Scratch می‌توانند از طریق جامعه برای فرزندانشان ایجاد کنند.

در حالی که Scratch به خود می بالد که مکانی امن برای کودکان است، شما همیشه باید قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا استفاده آنلاین برای کودک 10 ساله شما مناسب است یا خیر، تحقیقات خود را انجام دهید.

در این راهنمای کوتاه، اقدامات احتیاطی ایمنی و مراحلی را که تیم اسکرچ برای ایمن نگه داشتن کودکان در برابر شکارچیان و قلدرها استفاده می‌کند، توضیح می‌دهیم، همچنین نکاتی را در مورد اینکه چگونه می‌توانید مسابقات اسکرچ کودکان خود را در صورت شروع به استفاده از پلت فرم بیشتر ایمن نگه دارید، توضیح خواهیم داد.

چگونه اسکرچ بچه ها را ایمن نگه می دارد

Scratch برای ایمن نگه داشتن کودکان در جامعه آنلاین خود به خوبی عمل می کند. اولاً، ناظران برای نظارت بر نوع محتوای منتشر شده توسط اعضا در پلتفرم به کار گرفته می‌شوند و هر پروژه‌ای را که دستورالعمل‌های جامعه آن را نقض می‌کند حذف می‌کنند.

آنها همچنین به طور فعال اعضایی را که توسط سایر کاربران گزارش شده اند مسدود می کنند. اغلب اوقات، اتفاق نادری است که یک کودک با اظهارنظر آزاردهنده یا شوم روبرو شود زیرا به سرعت گزارش شده و حذف می شود.

علاوه بر این، از همه اعضا انتظار مسابقات اسکرچ می رود دستورالعمل های انجمن را دنبال کنند. اولاً، اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی به شدت ممنوع است و اعضایی که اطلاعات خود را به اشتراک می‌گذارند، هشداری از تیم اولیه دریافت می‌کنند که قوانین را زیر پا گذاشته‌اند. پس از چندین با آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ر شکستن یک قانون، این کاربران برای مدت معینی (بسته به شدت تخلف) یا به طور دائم ممنوع می شوند یا مسدود می شوند.

وقتی نوبت به سایر قوانین آن می‌رسد، اعضای اسکرچ تشویق می‌شوند که با همه با احترام رفتار کنند، صادق باشند و به دوستانه ماندن سایت کمک کنند (با گزارش کاربران مشکل‌ساز و محتوای مخرب).

در نهایت، پیام خصوصی در اسکرچ وجود ندارد. اعضا فقط می‌توانند با نظر دادن در مورد پروژه‌ها و انجمن درباره پروژه‌ها بحث کنند، و در نتیجه، برای شکارچیان بالقوه بسیار دشوار است که بچه‌ها را در وب‌سایت پرورش دهند - این عامل اصلی است که وب‌سایت را تا این حد ایمن نگه می‌دارد.

علاوه بر این، اعضا همچنین مجاز مسابقات اسکرچ به ایجاد پروژه‌های ربات چت نیستند که به طور بالقوه به آنها اجازه می‌دهد به طور خصوصی با سایر اعضا صحبت کنند - Scratch در مورد اجرای این قانون همیشه سختگیر است.

چگونه می توانید به حفظ امنیت فرزندتان کمک کنید

اگرچه Scratch یک پلتفرم عمدتاً ایمن است، اما قابل درک است که برخی از والدین بخواهند تعاملات کودک خود را در وب سایت نظارت کنند (به هر حال در ابتدا).

برای انجام این کار، می‌توانید فرزندتان را تشویق کنید که فقط در زمانی که شما او را سرپرستی می‌کنید، از وب‌سایت استفاده کند، یا اگر در مدرسه و در جمع معلمان است... یا البته در جلسه‌ای با مربیان FunTech که در آن ما می‌توانیم بچه‌ها را زیر نظر داشته باشیم. صفحه نمایش

در صورت عدم موفقیت، Scratch همچنین می تواند به صورت آفلاین از طریق برنامه مورد استفاده قرار گیرد، و اگر بچه ها نمی خواهند در جامعه آنلاین شرکت کنند، الزامی نیست. اگر فرزند شما قبلاً تعاملات آنلاین مشکلی داشته است، همیشه می توانید حساب او را از طریق ایمیل خود تنظیم کنید و هر از چند گاهی وارد آن شوید.

چگونه اسکرچ می تواند برای کودکان 10 ساله مفید باشد

Scratch به جوانانی که به وب سایت می پیوندند مزایای بالقوه زیادی ارائه می دهد. اول از همه، این امکان را به آنها می دهد تا برنامه نویسی را با سرعت خود یاد بگیرند و پروژه های سرگرم کننده زیادی را برای سرگرم نگه داشتن آنها ارائه می دهد.

برخلاف دیگر اشکال سرگرمی، اسکرچ می‌تواند با آموزش مهارت‌های عملی بسیار ارزشمندی که می‌توانند در بزرگسالی با خود داشته باشند، به بچه‌ها کمک کند. به طور مشابه، با آموزش برنامه نویسی به کودکان، اسکرچ می تواند به کودکان کمک کند تا مهارت های حل مسئله خود را توسعه دهند Scratch competitions و آنها را تشویق کند تا از ذهن خود برای درک موضوعات بسیار پیچیده استفاده کنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 45
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 833
  • بازدید ماه : 563
  • بازدید سال : 30322
  • بازدید کلی : 34533
  • کدهای اختصاصی