X
تبليغات

تصویر ثابت

معرفی تفاوت اسکرچ پایتون
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 31
دوشنبه 21 اسفند 1402 زمان : 23:39

زمانی که زبان‌های برنامه‌نویسی برای مبتدیان طراحی تفاوت اسکرچ پایتون شده باشند، کدنویسی برای کودکان آسان‌تر می‌شود و هر دوی این زبان‌ها برای مبتدیان عالی هستند.

در حالی که هدف اسکرچ این است که بچه ها را با مفاهیم مختلف کدنویسی از طریق برنامه نویسی مبتنی بر بلوک بسیار تعاملی آشنا کند.

از طرف دیگر پایتون برای بچه‌هایی است که در حل تفاوت اسکرچ پایتون مشکلاتی مانند توسعه فناوری‌های جدید عالی هستند و می‌خواهند حرفه‌ای عالی در فناوری ایجاد کنند.

منابع بی شماری برای یادگیری در دسترس است

این زبان ها آنقدر محبوب هستند که منابع زیادی در دسترس هستند که می توانید در حین یادگیری به آنها مراجعه کنید.

Scratch دارای تعداد زیادی آموزش و مواد آموزشی تفاوت اسکرچ پایتون است که هم رایگان و هم ساده برای استفاده هستند.

اگر فرزند شما می‌خواهد برنامه‌نویسی پایتون را یاد بگیرد، می‌تواند به اسناد رسمی و راهنماهایی که پایتون ارائه می‌دهد مراجعه کند، به غیر از این که می‌توانید دوره‌های پولی و رایگان زیادی را بررسی کنید.

جامعه بزرگی از توسعه دهندگان

Scratch و Python جامعه بزرگی از توسعه دهندگان در سراسر جهان دارند، به معنای واقعی کلمه صدها و هزاران توسعه دهنده وجود دارند که بسیاری از پروژه های منبع باز را مشارکت و پشتیبانی می کنند. شما یا فرزندتان می توانید در حین توسعه هر پروژه، چندین وبلاگ و انجمن را بررسی کنید.

برنامه نویسی اسکرچ برای کودکان

stem-t4l--PnSpCHYKsw-unsplash.jpg

خراش سرگرم کننده است

Scratch یک ابزار عالی برای کودکان برای ایجاد بازی تفاوت اسکرچ پایتون و انیمیشن است. کودک شما می تواند با شخصیت ها بازی کند، موسیقی اضافه کند، اشیاء سفارشی آنها را بسازد و خلاقیت خود را بچرخاند. تخیل آنها تنها محدودیت است.

از نظر بصری جذاب و برای انیماتورها خوب است

Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری است که به آموزش برنامه نویسی نوجوانان بچه ها کمک می کند تا با استفاده از چند بلوک کد، بازی های اولیه را توسعه دهند. بخش جالب این است که این بلوک ها (کدها) عملکردهای از پیش تعریف شده ای دارند و هر بلوک رنگ مخصوص به خود را دارد، این به بچه ها کمک می کند تا هدف و عملکرد بلوک تفاوت اسکرچ پایتون ها را درک کنند.

بچه‌ها می‌توانند به راحتی نقاشی بکشند، متحرک کنند و داستان‌های خود را با استفاده از اسکرچ خلق کنند. این می تواند به آنها کمک کند تا در آینده وقتی بزرگ شدند، از نرم افزارها و ابزارهای انیمیشن استفاده کنند.

درک Scratch بدون کتاب، کمک یا توانایی تایپ آسان است

گاهی حتی باتجربه ترین و حرفه ای ترین برنامه نویسان هنگام تلاش برای ساختن یک اپلیکیشن یا یک سیستم گیر می افتند و مجبور می شوند مراحل اولیه را مجدداً طی کنند و یاد بگیرند.

با این حال، در ابتدا، کودکان می توانند در حین کار روی پروژه تفاوت اسکرچ پایتون ها یاد بگیرند، آنها مجبور نیستند مانند سایر زبان های برنامه نویسی در صورت گیر افتادن، بروند و اصول اولیه را یاد بگیرند.

Scratch از طریق وب بسیار قابل دسترسی است

کودک شما می تواند از خراش در هر نقطه از جهان استفاده کند. خوبی اسکرچ این است که برای توسعه و اجرای برنامه ها به کامپیوترهای با تکنولوژی بالا نیاز ندارید. روی مرورگرها کار می کند.

Scratch دارای پسوندهای سخت افزاری است که واقعاً مرتب هستند

Scratch به شما امکان می دهد از پسوندهای سخت افزاری استفاده کنید، که باعث می شود خراش برای کودکان حتی خنک تر شود. آنها می توانند پروژه های اسکرچ خود را به سخت افزار تفاوت اسکرچ پایتون خارجی متصل کرده و به تنهایی بازی های ویدیویی کاملی ایجاد کنند.

برنامه نویسی پایتون برای کودکان

chris-ried-ieic5Tq8YMk-unsplash.jpg

کدگذاری مبتنی بر متن، بیشتر از کدنویسی بصری مبتنی بر بلوک

برخلاف اسکرچ، پایتون یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر متن است که نمی توانید کدهای بلوک را برای ایجاد یک برنامه بکشید و رها کنید. اما بهترین بخش در مورد پایتون خوانایی آن است. کد واضح و قابل درک است که اکثر زبان های برنامه نویسی آن را ارائه نمی دهند.

در مورد برنامه نویسی کامپیوتری یا ساختن اپلیکیشن جدی هستید

پایتون یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین زبان های تفاوت اسکرچ پایتون برنامه نویسی امروزی است. پایتون برای بچه ها یک مزیت بزرگ است زیرا آنها می توانند یاد بگیرند که روی پروژه های زیادی مانند هوش مصنوعی، برنامه ها، یادگیری ماشینی، علم داده و تجزیه و تحلیل داده کار کنند. آنها می توانند یک حرفه کامل در برنامه نویسی و علوم کامپیوتر را دنبال کنند.

در ریاضی نمره بالایی می گیرد و از نوع خلاقانه نیست

پایتون یک تجارت جدی است. بیشتر در مورد توسعه الگوریتم‌ها، برنامه‌ها و سیستم‌های پیچیده است که به تفکر منطقی و ریاضیات زیادی نیاز دارد.

از درک نحوه عملکرد کد گرفته تا توسعه محصول نهایی. پایتون بهترین تغییر دهنده بازی است که بچه ها اگر می خواهند فناوری پیشرفته بسازند باید یاد بگیرند.

نتیجه

در سفر Scratch vs Python، هر دو زبان برنامه نویسی بسیار قدرتمندی هستند و برای مبتدیان و یادگیری آسان هستند.

مزایای یادگیری Scratch برای کودکان

زبان سرگرم کننده و جالب برای یادگیری مفاهیم برنامه ن تفاوت اسکرچ پایتون ویسی کمک به توسعه پایه های برنامه نویسی و تفکر منطقی یادگیری آسان و در دسترس در چندین دستگاه دانش آموزان می توانند با استفاده از پسوندهای سخت افزاری انیمیشن بیاموزند و بازی های ویدیویی بسازند.

مزایای یادگیری پایتون برای کودکان

زبان برنامه نویسی پیشرفته، یادگیری آسان و کدهای قابل خواندن برای برنامه نویسان مورد استفاده شرکت های فناوری غول پیکر مانند گوگل، آمازون، فیس بوک و غیره. دوره ها و آموزش های زیادی در دسترس است یکی از محبوب ترین و پر تقاضاترین زبان های برنامه نویسی امروزه در توسعه هوش مصنوعی، Scratch Python difference یادگیری ماشین، توسعه اپلیکیشن، توسعه وب، محاسبات پیشرفته و غیره.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 151
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 89
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 626
  • بازدید ماه : 919
  • بازدید سال : 6609
  • بازدید کلی : 10820
  • کدهای اختصاصی