X
تبليغات

تصویر ثابت

مهارت عمومی برنامه نویسی
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 6
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 6:36

تحلیلگر داده: از مهارت های برنامه نویسی برای ارائه مهارت عمومی برنامه نویسی و تجسم داده ها استفاده می کند که به شرکت ها در تصمیم گیری های تجاری حیاتی کمک می کند.

مدیر محصول فنی: هنگام مدیریت جنبه های فنی یک محصول و همکاری با مهندسان نرم افزار از کدنویسی استفاده می کند.

تحلیلگر هوش تجاری: تصمیمات مدیریت را با استفاده از کد برای ساخت داشبوردها و گزارش ها اطلاع می دهد.

تحلیلگر کمی: از کدگذاری برای کمک به شرکت ها و کسب و کارها د مهارت عمومی برنامه نویسی ر تصمیم گیری در مورد امور مالی خود استفاده می کند.

توسعه دهنده وب: طرح بندی وب سایت و برنامه های کاربردی را با استفاده از زبان ها و مفاهیم برنامه نویسی ایجاد می کند.

استخدام‌کننده فنی: از دانش برنامه‌نویسی استفاده می‌کند تا ارزیابی کند که آیا داوطلبان در خط لوله خود مجموعه‌ای از مهارت‌های مناسب را برای نقش‌هایی که در آن استخدام می‌کنند، دارند یا خیر.

شما می توانید مهارت های برنامه نویسی را در مشاغل مختلف و همچنین در مهارت عمومی برنامه نویسی طیف گسترده ای از صنایع به کار ببرید. از مراقبت های بهداشتی گرفته تا فناوری، می توانید مهارت های برنامه نویسی را در هر صنعتی که با نرم افزار کار می کند یا از داده ها برای کمک به تصمیم گیری های تجاری استفاده می کند، اعمال کنید.

نحوه یادگیری مهارت های برنامه نویسی

بنابراین، چگونه می توانید مهارت های برنامه نویسی را یاد بگیرید؟ بسته به مقدار پول و زمانی که می خواهید سرمایه گذاری کنید، چند راه مختلف وجود دارد:

کالج یا دانشگاه: رشته‌هایی مانند علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، مهندسی نرم‌افزا مهارت عمومی برنامه نویسی ر و تجزیه و تحلیل داده‌ها شامل دوره‌هایی هستند که مهارت‌های برنامه‌نویسی را به شما آموزش می‌دهند.

بوت کمپ های کدنویسی آنلاین: تعداد زیادی بوت کمپ وجود دارد که گزینه های مختلف طول و هزینه، و همچنین انواع مختلفی از مهارت های برنامه نویسی را ارائه می دهد (به عنوان مثال، front-end در مقابل back-end). >> بیشتر: بهترین بوت کمپ های آنلاین برای سال 2023 را بیاموزید.

دوره های مجازی: دوره های یکباره - مانند برنامه های تجربه مجازی در فورج - می توانند به شما کمک کنند مهارت های خود را بدون تعهد زمانی طولانی یا هزینه تمرین کنید.

>> بیشتر: با برنامه Accenture's Know the Code Virtual Experience مهارت مهارت عمومی برنامه نویسی های برنامه نویسی خود را به صورت رایگان توسعه دهید.

چگونه مهارت های برنامه نویسی خود را در یک برنامه شغلی نشان دهید

برای نشان دادن مهارت های برنامه نویسی خود در فرآیند درخواست شغل آماده اید؟ شما باید آنها را در رزومه خود فهرست کنید، آنها را در طول فرآیند مصاحبه نشان دهید، و نمونه هایی را در مواد درخواستی خود بگنجانید.

در رزومه شما

مهارت های برنامه نویسی خود را در رزومه خود فهرست کنید، چه در بخش مهارت عمومی برنامه نویسی"مهارت ها" یا در شرح شغل در بخش تجربه خود. با این حال، فقط «برنامه نویسی» را فهرست نکنید - در مورد زبان ها و مفاهیمی که با آنها آشنایی دارید، مشخص باشید. مطمئن شوید که هر مهارتی که در شرح شغل ذکر شده است را درج کنید.

هر مهارتی که فهرست می‌کنید، مطمئن باشید که آماده بحث یا نشان دادن آن مهارت عمومی برنامه نویسی مهارت‌ها در فرآیند درخواست هستید.

در مصاحبه

برای نقش هایی که نیاز به مهارت های برنامه نویسی دارند، احتمالاً باید دو نوع مصاحبه فنی را تکمیل کنید: یکی با ارزیابی عملی و دیگری که در آن درباره مفاهیم فنی بحث می کنید.

>>بیشتر: ارزیابی های کدگذاری مصاحبه را با برنامه تجربه مجازی آمادگی مصاحبه فنی Girls Who Code تمرین کنید.

هنگام پاسخ دادن به سوالات مصاحبه فنی در مورد مفاهیم، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان خیلی آکادمیک نباشید و از ارائه تعریف کتاب درسی خودداری کنید. در عوض، نشان دهید که می دانید چگونه این مفهوم را در کار برنامه نویسی خود اعمال کنید.

دانیل فورد، مهندس نرم‌افزار متخصص در بخش‌های مقدماتی و حرفه‌ای می‌گوید: «بزرگ‌ترین نکته‌ای که من برای نامزدهای اولیه شغلی دارم (و آنچه که در اوایل کار من بیشترین تفاوت را در جستجوی شغل من ایجاد کرد) داشتن یک پروژه شخصی است که فعالانه روی آن کار می‌کنید. توسعه وب. زمانی که اخیراً در حال مهارت عمومی برنامه نویسی کدنویسی هستید، شرکت در مکالمه فنی بسیار ساده‌تر است و می‌توانید به موانع یا جنبه‌های دیگر آن پروژه در هفته گذشته یا بیشتر مراجعه کنید. زمانی که یک توسعه‌دهنده جوان بودم، موفقیت من در مصاحبه‌ها زمانی که یک پروژه جانبی فعال داشتم به طرز چشمگیری بهبود یافت.»

مواد اضافی

مهمتر از همه، شما باید هر پروژه برنامه نویسی را که انجام داده اید در مواد برنامه کاربردی خود بگنجانید.

رابرت جانز، ویراستار فنی Hackr.io می‌گوید: «این می‌تواند مجموعه‌ای از پروژه‌های برنامه‌نویسی، نمونه‌های کد، مستندات یا هر چیز مرتبط باشد». “افزودن پروژه های جامد بدون اشکال و کد تمیز بسیار مهم است! هر پروژه همچنین باید شرح مفصلی داشته باشد، از جمله مشکل حل شده، هر گونه چالشی که با آن روبرو شده اید و چرا راه حل را انتخاب کرده اید.

حتی اگر روی پروژه خود کار نمی‌کنید، جانز می‌گوید می‌توانید کارهایی را که روی پروژه‌های منبع باز انجام داده‌اید یا درخواست‌های کششی GitHub که تأیید کرده‌اید، برجسته کنید.

ایده این است که توانایی های برنامه نویسی، مهارت های حل مسئله و توانایی کار مشترک را نشان دهید. همچنین این فرصتی است برای نشان دادن اینکه می‌توانید کدهای تمیز، خوانا، کارآمد و حرفه‌ای بنویسید.»

با برنامه تجربه مجازی مهندسی نرم افزار JPMorgan مهارت ها General programming skills ی برنامه نویسی مانند کد نویسی پایه، پایتون، گیت، ری اکت، تایپ اسکریپت و برنامه های تحت وب را ایجاد کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 234
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 130
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 2079
  • بازدید سال : 7769
  • بازدید کلی : 11980
  • کدهای اختصاصی