X
تبليغات

تصویر ثابت

دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 26
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 13:48

این منابع آموزشی رایگان شامل بیش از 20000 مقاله و آموزش دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد نحوه آموزش را ارائه می دهد. افرادی که مایل به دسترسی به منابع پولی هستند می توانند برای یک طرح اشتراک Envato Elements ثبت نام کنند که از 16.50 دلار در ماه برای افراد شروع می شود، یا به طرح Teams مراجعه کرده و زمانی که گروه متشکل از 5 عضو است، 10.75 دلار در ماه در هر عضو بپردازند.

Code Conquest که توسط تیمی از نویسندگان و محققین اختصاصی دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد اداره می شود، وب سایتی است که به برنامه نویسان تازه کار کمک می کند تا کدنویسی را یاد بگیرند. علاوه بر ارائه آموزش های رایگان، آزمون های دانش و بررسی در مورد دوره ها و کتاب های مختلف کدنویسی را ارائه می دهد.

web.dev که توسط Google ایجاد شده است به توسعه دهندگان دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد کمک می کند تا یک تجربه وب عالی در هر مرورگری ایجاد کنند. این برنامه چهار دوره جامع طراحی و توسعه وب شامل طراحی واکنش گرا، فرم های HTML، توسعه برنامه های وب مترقی و CSS را ارائه می دهد. علاوه بر این، دارای بسیاری از راهنماها و مقالات گام به گام رایگان در مورد موارد حیاتی وب، معیارها و عملکرد است.

Upskill با بیش از 70000 دانش آموز در 150 کشور، یک وب سایت آموزشی عالی برای توسعه وب و برنامه نویسی برای مبتدیان است. بسیاری از دوره های آموزشی آن دارای و دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد یدئوهای با کیفیت بالا هستند که مفاهیم پیچیده را به زبان ساده توضیح می دهند. همچنین دروسی وجود دارد که به دانش آموزان کمک می آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان کند اولین شغل IT خود را پیدا کنند، مانند نحوه جستجوی بهترین پیشنهاد و تمرین برای مصاحبه.

کسانی که یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنند به دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد بیش از 200 درس دسترسی خواهند داشت. افراد همچنین می توانند برای تکمیل تمام دوره های موجود در سایت، با 30 روز ضمانت بازگشت وجه، به عضویت حرفه ای ارتقا دهند. دو طرح برتر در دسترس است: ماهانه با 19 دلار در ماه و سالانه با 189 دلار در سال.

Pluralsight یک پلت فرم آموزشی است که دو محصول اصلی دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد را ارائه می دهد: Skills و Flow. مهارت‌ها به افراد کمک می‌کند مهارت‌های فنی خود را ارزیابی کرده و بر این اساس آنها را بهبود بخشند. هزاران دوره ارائه شده توسط کارشناسان صنعت ارائه می دهد که موضوعات مختلف فنی را پوشش می دهد. از سوی دیگر، Flow یک ابزار سازمانی است که به تیم های مهندسی نرم افزار کمک می کند تا بهره وری کار خود را افزایش دهند.

برخلاف Flow، Skills هم برای افراد و هم برای تیم ها در دسترس است. دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد برنامه های فردی شامل استاندارد با 29 دلار در ماه یا 299 دلار در سال و حق بیمه با 45 دلار در ماه یا 449 دلار در سال است. علاوه بر این، سه طرح تیمی وجود دارد: شروع با 399 دلار/کاربر/سال، حرفه ای با 579 دلار/کاربر/سال، و سازمانی با 779 دلار/کاربر/سال.

Code.org که عمدتاً برای مدارس و دانش‌آموزان طراحی شده است، یک سازمان غیرانتفاعی است که به دروس کدنویسی در دسترس‌تر و افزایش تنوع در زمینه فناوری اختصاص دارد. فعالیت‌ها و دوره‌های آن به بیش از 60 زبان در دسترس است که همگی برای استفاده غیرتجاری رایگان هستند. دوره ها به سهر دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد دسته اصلی تقسیم می شوند: کلاس های K-5، کلاس های 6-12، و فراتر از K-12.

W3Schools با ارائه یک تجربه یادگیری ساده و تعاملی، دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد وب سایتی است که آموزش های رایگان در مورد توسعه وب ارائه می دهد. این آموزش ها با نمونه های کد زیادی همراه هستند و در موضوعات و سطح دشواری متفاوت هستند. همچنین دارای یک ویرایشگر کد آنلاین به نام Try It Yourself است که در آن افراد می توانند قبل از اجرای کدهای کامپیوتری، آن را آزمایش کنند.

دوره های پیشنهادی:

آموزش جاوا اسکریپت

آموزش جاوا

21. آکادمی زنوا

صفحه اصلی وب سایت آکادمی زنوا

آکادمی Zenva یک وب‌سایت آموزش الکترونیکی است که دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد دوره‌های رایگان و درجه یک جهانی را در زمینه مهارت‌های کدنویسی برای اهداف مختلف، از توسعه وب تا ساخت بازی، ارائه می‌دهد.

با بیش از 250 دوره آموزشی که ارائه می دهد، دانش آموزان این فرصت را دارند که با سرعت خود یاد بگیرند و پروژه های واقعی را برای گنجاندن در کارنامه خود بسازند. این برنامه دو طرح اشتراک را برای دسترسی کامل به تمام دوره های خود ارائه می دهد: ماهانه با 20 دلار در ماه یا سالانه با 14 دلار در ماه.

دوره های پیشنهادی:

HTML و CSS 101 – اصول توسعه وب

پایتون 101 - مقدمه ای بر برنامه نویسی

22. ادبیت

صفحه اصلی وب سایت ویرایش

Edabit با ارائه هزاران چالش کوچک برای بهبود دانش کدنویسی، دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد وب سایتی است که از مکانیک های بازی ساده برای ایجاد یک تجربه یادگیری سرگرم کننده و اعتیاد آور استفاده می کند. دانش‌آموزان می‌توانند تجربه کسب کنند، قفل دستاوردها را باز کنند و سطح خود را بالا ببرند.

این برنامه تمرین های کدنویسی را برای هشت زبان برنامه نویسی ارائه می دهد: C#، C++، Java، JavaScript، PHP، Python، Ruby و Swift. پس از حل 15 چالش رایگان، کاربران می توانند یک حساب کاربری Pro برای دسترسی نامحدود خریداری کنند. سه گزینه حرفه ای ماهانه با قیمت 39 دلار در ماه، سالانهFree download computer training from zero to one hundred با قیمت 10 دلار در ماه و طول عمر با قیمت 299 دلار هستند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 179
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 130
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 2024
  • بازدید سال : 7714
  • بازدید کلی : 11925
  • کدهای اختصاصی