این دوره سه روزه آموزش برنامه نویسی اسکرچ مربیان را با ابزارها و منابع برنامه نویسی پایتون آشنا می کند و همچنین دانش خود را با برنامه نویسی با استفاده از پلتفرم Replit و/یا ویرایشگر متن معرفی و گسترش می دهد. شرکت کنندگان یاد خواهند گرفت که چگونه با استفاده از متغیرها، شرطی ها و حلقه ها برنامه ایجاد کنند. این دوره شامل استراتژی هایی برای نوشتن کد به طور کارآمد، با استفاده از یادگیری استقرایی، و کاوش در حوزه های مختلف پروژه است که از پایتون در حین همکاری با سایر مربیان استفاده می کنند. در طول دوره، شرکت کنندگان از طریق شرکت در پروژه های مختلف و همکاری با مربیان دیگر برای کمک به یکدیگر در نحوه استفاده از برنامه و نحوه ادغام این مفاهیم در محتوای کلاس درس خود یاد می گیرند.
شرکت کنندگان ممکن است عبارتند از: معلمان کلاس 3-12،آموزش برنامه نویسی اسکرچ کارکنان فن آوری آموزشی، متخصصان (LMS، Gifted، SPED، ELL، STEM، و غیره)، نویسندگان برنامه درسی، یا رهبران آموزشی در سطح ساختمان یا منطقه.
برنامه نویسی با استفاده از برنامه پایتون مربیان را آماده می کند تا:
ایجاد برنامه با پایتون با استفاده از متغیرها، condحالت اولیه و حلقه ها
بسته ها و چارچوب های مرتبط با حوزه های برنامه نویسی مختلف (طراحی بازی، توسعه برنامه، تجسم داده ها، و غیره) را کاوش کنید.
یادگیری و استفاده از یادگیری استقرایی برای تبدیل آموزش برنامه نویسی اسکرچ شدن به کدنویسان موفق پایتون
یاد بگیرید که چگونه مفاهیم برنامه نویسی را در محتوای کلاس درس ادغام کنید
این برنامه شامل ماژول های آنلاین است که محتوای اصلی را پوشش می دهد، ایرانیان سایبر یک تمرین تابستانی آنلاین 3 روزه، چهار جلسه پیگیری در طول سال تحصیلی، و یک PLC متمرکز بر یادگیری جامعه.
اینجا ثبت نام کنید آموزش برنامه نویسی اسکرچ مشاهده برنامه
برنامه نویسی با استفاده از Scratch II
این دوره سه روزه مبتنی بر دانش شرکتکنندگان از ابزارها و مفاهیم برنامهنویسی Scratch و همچنین معرفی و گسترش دانش آنها در استفاده از متغیرها، عملگرها، بلوکهای حسگر و بلوکهای من در بستر برنامهنویسی است. این آموزش برنامه نویسی اسکرچ بلوکهای جدید به شرکتکنندگان اجازه میدهد تا انواع مختلف برنامهها را با تمرکز بر اشکالزدایی و تعیین راههایی برای ادغام برنامهنویسی Scratch در کلاسهای K-8 ایجاد کنند. در طول دوره، شرکت کنندگان از طریق شرکت در پروژه های مختلف و همکاری با مربیان دیگر برای کمک به یکدیگر در نحوه استفاده از برنامه و نحوه ادغام این مفاهیم در محتوای کلاس درس خود یاد می گیرند.
شرکت کنندگان ممکن است عبارتند از: معلمان کلاس K-8، کارکنان برنامه نویسی اسکرچ فناوری آموزشی، متخصصان (LMS، Gifted، SPED، ELL، STEM، و غیره)، نویسندگان برنامه درسی، یا رهبران آموزشی در سطح ساختمان یا منطقه.