X
تبليغات

تصویر ثابت

بهترین کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 74
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 زمان : 5:33

راهنمای کدنویسی پروژه‌های برنامه‌نویسی کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان جنگ ستارگان، با الهام از دنیای جنگ ستارگان، به خواننده کمک می‌کند تا با ارائه پروژه‌های سرگرم‌کننده و با مضمون فانتزی فضایی، به برنامه‌نویسی با Scratch تسلط یابد.

با هدایت شخصیت‌های دوست‌داشتنی مانند Obi-Wan، C3PO، R2D2 و Master Yoda، بچه‌ها یاد می‌گیرند که با استفاده از Scratch داستان‌ها، انیمیشن‌های تعاملی و بازی‌های پازل سرگرم‌کننده را «از نیرو» استفاده کنند. آنها وظیفه خواهند داشت که جن جدای خود را بکشند، سفینه فضایی خود را کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان طراحی کنند، جت پک خود را بسازند و موارد دیگر.

این یک کتاب فوق‌العاده سرگرم‌کننده و همه‌جانبه است که مطمئناً با استفاده از اصطلاحات محبوب و نمادهای درخشان و شایان ستایش، طرفداران مشتاق و کدنویسان جوان را به یک کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان اندازه درگیر می‌کند. هیچ تجربه یا دانش قبلی برنامه نویسی مورد نیاز نیست!

12. همه چیزهایی که برای علوم کامپیوتر و کدنویسی در یک دفترچه یادداشت بزرگ نیاز دارید: راهنمای کامل مطالعه مدرسه راهنمایی توسط انتشارات Workman, Grant Smith

محدوده سنی پیشنهادی: 11 تا 14 سال

این کتاب بخشی از مجموعه دفترچه یادداشت بزرگ چربی کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان است. مجموعه ای از کتاب های آموزشی و آموزشی که بر اساس مفهوم امانت گرفتن از باهوش ترین بچه کلاس ساخته شده است. این به خواننده یک راهنمای بسیار سنگین پر از مفاهیم کلیدی، تعاریف، نمودارها و ابله های زیبا در مورد کدنویسی و علوم کامپیوتر می دهد.

این به هشت واحد تقسیم می‌شود که با اصطلاحات و اصول اولیه شروع می‌شود، یعنی سیستم‌های محاسباتی، الگوریتم‌ها، عبارات بولی، حلقه‌ها، رویدادها، رویه‌ها و غیره. سپس به زبان‌های برنامه‌نویسی (مخصوصاً Scratch و Python) می‌رود و با ابزارهای توسعه وب مانند پایان می‌یابد. HTML و CSS.

برخلاف بسیاری از کتاب‌های این فهرست، این کتاب بیشتر ی کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان ک کتاب درسی آموزشی است تا یک کتاب کار با پروژه‌ها و تکالیف. با این حال، زبان و تصاویر توانسته آن را جذاب نگه دارد.

مانند تمام کتاب های Big Fat Notebook، این کتاب توس آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ط معلمان برنده جایزه (معلم ملی و دولتی سال) بررسی شده است. همچنین برای مطابقت با استانداردهای Common Core State و استانداردهای علوم نسل بعدی ویرایش شده است.

کتاب های کدنویسی برای بچه ها

13. آموزش برنامه نویسی با ماین کرافت: دنیای خود کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان را با قدرت پایتون متحول کنید توسط کریگ ریچاردسون

محدوده سنی توصیه شده: 10+ سال

ما در CodaKid کاملاً Minecraft را دوست داریم. این یک بازی ماسه‌بازی سه بعدی ماجراجویی/کاردستی است که از نظر آنچه می‌توانید بسازید و چگونه می‌توانید بازی کنید، تقریباً نامحدود است. در واقع، ما از Minecraft به عنوان یک پلتفرم برای آموزش برنامه نویسی به بچه ها استفاده می کنیم و به آنها کمک می کنیم تا مدهای Minecraft را ایجاد کنند (دوره های Minecraft ما را اینجا ببینید!)، که اساساً افزونه های بسیار سرگرم کننده ا کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان ی هستند که می توانید آنها را طراحی و در بازی برنامه ریزی کنید تا آن را بسازید. منحصر به فرد تر برای شما

خواندن توصیه می شود:

مدهای Minecraft چیست؟ راهنمای سریع برای والدین

آموزش برنامه نویسی با Minecraft تقریباً از همین مفهوم پیروی می کند. بچه ها را با این ایده آشنا می کند که می توانند تجربه Minecraft خود را با استفاده از یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر متن مانند Python برای ایجاد تغییرات توسعه دهند و سفارشی کنند. و بله، حتی برنامه نویسانی که برای اولین بار م کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان ی توانند این کار را انجام دهند!

این کتاب خواننده را با برخی از درس‌های سریع و آسان پایتون شروع می‌کند و سپس به تدریج آن‌ها را به ایجاد مدهای واقعی با استفاده از مهارت‌هایی که تازه آموخته‌اند منتقل می‌کند. همچنین پروژه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید انجام دهید - مانند ایجاد مینی بازی یا کپی کردن ساخت‌های موجود Minecraft - برای کمک به توسعه بیشتر این مهارت‌ها. برخی از نمونه‌های کتاب عبارتند از: خودکار کردن یک تور انتقال از راه دور و ایجاد گذرگاه‌های مخفی که با سوئیچ فعال می‌شوند. چقدر سرگرم کننده است؟

14. جاوا اسکریپت برای کودکان: مقدمه ای سرگرم کننده بر برنامه نویسی توسط نیک مورگان

محدوده سنی توصیه شده: 10+ سال

جاوا اسکریپت اغلب به عنوان "زبان برنامه نویسی اینت کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان رنت" توصیف می شود. تقریباً همه چیزهایی که با وب مرتبط هستند - مانند طراحی و توسعه وب سایت - از جاوا اسکریپت استفاده می کنند. این سس مخفی پشت محتوای تعاملی است.

خواندن توصیه می شود:

ساخت وب سایت خود برای کودکان: راهنمای نهایی

این کتاب که توسط یک مهندس توییتر نوشته شده و پر از تصاویر سرگرم کننده و زیبا است، تعادل کاملی بین سرگرمی و آموزشی برقرار می کند. خوانندگان قبل از اینکه به تدریج به سم کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان ت درس های پیشرفته تر (مانند ترسیم گرافیک تا عناصر متحرک) پیشرفت کنند، با اصول برنامه نویسی شروع می کنند.

در مجموع 17 فصل وجود دارد، و هر یک پروژه مناسبی برای انجام دادن دارد تا کاربرد عملی و توسعه مهارت را تشویق کند. این یک راهنمای جامع و سنگین است که بدون اینکه خواننده را تحت تأثیر قرار دهد، یک غواصی عمیق گسترده در یک زبان اصلی کدنویسی ارائه می دهد.

این به طور ایده‌آل مخاطبان مسن‌تر را هدف قرار می‌دهد، اما ما مطمئن هستیم که بچه‌های 10 ساله می‌توانند آن را بخوانند و با کمترین مشکل آن را درک کنند.

در پایان جاوا اسکریپت برای کودکان، خوانندگان باید بتوانند بازی های آنلاین و صفحات وب تعاملی خود را بسازند – یا حداقل بدانند چگونه بسازند. این کتابی است که ارزش گنجاند کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان ن در بهترین کتاب‌های کدنویسی برای کودکان ما را دارد.

کتاب های کدنویسی برای بچه ها

15. کتاب نهایی Roblox: یک راهنمای غیر رسمی: بیاموProgramming book for childrenزید چگونه جهان های خود را بسازید، بازی های خود را سفارشی کنید، و خیلی چیزهای دیگر! توسط دیوید جاگنیا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 47
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 45
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 858
  • بازدید ماه : 588
  • بازدید سال : 30347
  • بازدید کلی : 34558
  • کدهای اختصاصی