X
تبليغات

تصویر ثابت

کار برای نوجوانان
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 25
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 14:54

همه نوع شغل برای نوجوانان در دسترس است. فرصت ه کار برای نوجوانان ا بسته به امکانات محلی متفاوت خواهد بود، اما درس های غیرقابل انکاری وجود دارد که نوجوانان اولین دستمزد خود را دریافت می کنند. ما تعدادی از رایج ترین نقش ها را بررسی می کنیم.

بیشتر نوجوانان وقتی به والدین خود می گویند "برو کار پیدا کن" نگاهی بی تهی به آنها می کنند.

من پدر و مادر دو نوجوان اولیه هستم و این مکالمه ای کار برای نوجوانان است که به زودی منتظر آن هستم. من کاملاً منتظر آن نگاه توخالی و عبارت پر استفاده زمانی هستم که آنها می خواهند از موضوع گفتگو اجتناب کنند: "منظورت چیست؟"

شاید فقط خانواده من هستند، اما به نظر می رسد نوجوانان نیاز دارند که همه چیز برای آنها توضیح داده شود. آنها عمیقاً همه چیز را درک می کنند، اما تا زمانی که چند بار از بین نرود کار برای نوجوانان ، به نوعی واقعی نیست. انشالله اگر توضیح درست باشد قبول کنند.

خبرنامه Elevator Pitch

هر 2 هفته یک بار، کارشناسان ما بهترین نکات شغلی و رزومه را که می توانید در 15 دقیقه یا کمتر بخوانید، جمع آوری می کنند. مستقیم به صندوق ورودی شما!

ایمیل شما

با ثبت نام، با شرایط خدمات و خط مشی رازداری ما موافقت می کنید.

مسئله این است که وقتی نوبت به شغل برای نوجوانان می رسد کار برای نوجوانان ، «به دست آوردن شغل» چندان ساده نیست. این یکی از اولین بارهایی است که بچه ها باید بیرون بروند و واقعاً پول خود را به دست آورند. ما در این مقاله بسیاری از مشاغل عالی برای نوجوانان را لیست خواهیم کرد، اما امنیت برخی از آنها چندان ساده نیست. بنابراین ما چند نکته اضافی برای استخدام هم برای والدین و هم برای بچه ها ارائه می دهیم. در این مقاله به موارد زیر خواهیم پرداخت:

10 بهترین شغل برای نوجوانان

5 شغل آنلاین برای نوجوانان

5 شغل تابستانی برای نوجوانان

5 شغل ورزشی برای نوجوانان

شما باید شرایط سنی را برای کشور خاص خود بررسی کنید، زیرا آنها متفاوت هستند، و برخی از نقش ها به میزان قابل توجهی از بلوغ عاطفی و ظرفیت فکری نیاز دارند.

اکثر نوجوانان از سن 15 سال به بالا می توانند با این آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان مشاغل درآمد کسب کنند.

نوجوانان کجا کار می کنند

نوجوانان کجا کار می کنند

نکته تخصصی

چگونه در نوجوانی شغل پیدا می کنید؟ یافتن شغل در دوران کار برای نوجوانان نوجوانی تنها به افرادی که می شناسید نیست. سایت ها و اپلیکیشن های شغلی زیادی وجود دارند که می توانند نوجوانان جویای کار را با کارفرمایان بالقوه مرتبط کنند. جستجوی گوگل نیز مفید خواهد بود. فعال بودن و جستجوی کارفرمایان محلی ایده دیگری برای باهوش ترین جویندگان کار است. برای آنها نامه بفرستید، به آنها بگویید به دنبال چه چیزی هستید و استخدام آنها چه سودی خواهد داشت.

10 بهترین شغل برای نوجوانان

مشاغل بی شماری برای نوجوانان وجود دارد، بنابراین در اینجا ده مورد از محبوب ترین آنها وجود دارد. بیشتر بزرگسالان یکی از این مشاغل را در دوران جوانی خود تجربه کرده اند:

پرستار بچه

مراقبت از فرزندان خردسال دیگران، در حالی که والدین آنها د کار برای نوجوانان ور هستند و کار دیگری انجام می دهند، برای نوجوانان جوان سودآور است. ممکن است به آموزش کمک های اولیه نیاز داشته باشید و مراجع قبلی به ایجاد یک شغل نوجوانی پایدار کمک می کند.

برای نوجوانانی که خواهر و برادر کوچک‌تر دارند، نگهداری از کودک به طور طبیعی انجام می‌شود. شما آنها را حمام می کنید، به آنها غذا می دهید، آنها را سرگرم می کنید، آنها را آموزش می دهید و به طور کلی در کنار آنها هستید. پاداش و سرگرم کننده.

مثال مرتبط

پرستار بچه

یک مثال رزومه کاری ثابت شده + راهنمای نوشتن برای کار برای نوجوانان رسیدن به شغل بعدی خود در سال 2024. شما می توانید این نمونه رزومه بچه نگهدار را ویرایش کنید تا یک شروع سریع داشته باشید و به راحتی یک رزومه کامل را تنها در چند دقیقه بسازید. فقط مشخصات خود را پر کنید، رزومه جدید خود را دانلود کنید و همین امروز درخواست شغلی خود را شروع کنید!

نمونه رزومه پرستار کودک و راهنمای نوشتن

فروشنده

دستیاران فروشگاه، همکاران فروش و صندوقدارها معمولاً افرادی کار برای نوجوانان هستند که در ابتدای کار خود هستند یا افرادی که در انتهای کار خود قرار دارند. بسیاری از مغازه ها را نوجوانان تشکیل می دهند و همیشه کارهای دستی زیادی در کنار خدمات رسانی به مشتریان وجود دارد.

خرده فروشی یک صنعت با گردش مالی بالا است، بنابراین جریان دائمی کارگران نوجوان برای هر مغازه ای یک موهبت است. اگر با مدیریت ادامه دهید، از نظر ساعات کاری کار منعطفی است.

نکات درخواست شغل والمارت

مقاله مرتبط

نکات درخواست شغل والمارت

در حالی که همیشه نقش های زیادی در Walmart وجود دارد، رقابت برای آنها شدید است. چقدر در مورد خدمات مشتریان برجسته وسواس دارید؟ این وبلاگ حاوی تمام نکات و توصیه های تخصصی ما برای نوشتن درخواست کار برای والمارت است.

کارگر مهدکودک

کمک به مراقبت از کوچکترین کودکان در مهدکودک ها یک کار رایج برای نوجوانان است. تعویض پوشک، تهیه غذا، آموزش گلدان، سازماندهی بازی ها و خواندن کتاب های بی شمار همه بخشی از کار روزانه است. تخیل و خلاقیت ضروری است.

نقش کارمند مهدکودک به مقدار زیادی صبر نیاز دارد، اما می‌تواند برای نوجوانان علاقه‌مند به آموزش یا مراقبت از کودکان در آینده مناسب باشد.

باریستا

باریستاها باید در مهارت‌های نوشیدنی‌سازی خود مهارت داشته باشند، اما نقش به همان اندازه ارائه یک تجربه کوچک دلپذیر به مشتریانشان و سرو کردن نوشیدنی‌ها است. فردی ک Work for teenagers ه طبیعتاً روحیه شادی دارد در این نقش شکوفا می شود و مشتریان برمی گردند.

بسیاری از قهوه استابلی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 173
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 130
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 2018
  • بازدید سال : 7708
  • بازدید کلی : 11919
  • کدهای اختصاصی