X
تبليغات

تصویر ثابت

دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 77
چهارشنبه 11 بهمن 1402 زمان : 7:59

اسکرچ چیست؟

Scratch یک پلتفرم سرگرم کننده و آموزشی برای برنامه دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 نویسی بصری آنلاین است که به کاربران اجازه می دهد داستان ها، بازی ها و انیمیشن های تعاملی خود را بسازند.

این پلتفرم که توسط بنیاد اسکرچ، یک سازمان غیرانتفاعی، تأسیس، توسعه و تنظیم شده است، ماموریت آن پرورش تفکر محاسباتی، بهبود مهارت های حل مسئله، ترویج آموزش و یادگیری خلاقانه و تحریک بیان و همکاری شخصی است، در حالی که برای برابری در محاسبات کار می کند.

از زمانی که راه اندازی شد، موفق شد میلیون ها کودک دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 را در سراسر جهان، چه در مدرسه و چه خارج از آن، گرد هم آورد. رابط گرافیکی فرانسوی آن بر اساس اصل کشیدن و رها کردن برای جمع آوری بلوک های کد است.

با Scratch، شما این قدرت را دارید که هر چیزی را که تصور دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 می کنید بسازید. برای انجام این کار، این پلتفرم دسترسی به یک کتابخانه غنی از شخصیت ها، تنظیمات و صداها را ارائه می دهد. شما همچنین می توانید با ایجاد تخیل خود اجازه دهید تخیل خود را اجرا کند. شما می توانید بدون نیاز به اتصال به اینترنت پروژه های خود را ایجاد، ویرایش و ذخیره کنید.

Scratch نه تنها یادگیری کدنویسی را به شیوه ای سرگرم کننده ترویج می کند، بلکه اشتراک گذاری و همکاری را در یک جامعه جهانی که درگیر ایجاد و نوآوری است، تشویق می کند. دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 می توانید آثار خود را با دوستان، کلاس خود یا حتی جامعه جهانی سازندگان Scratch به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، این نرم افزار اجازه می دهد تا به دستگاه های فیزیکی دنیای واقعی مانند micro:bit، Makey Makey، LEGO MINDSTORMS، وب کم رایانه شما و بسیاری موارد دیگر متصل شوید.

این برنامه برای دستگاه‌های دارای Android، macOS، Windows و ChromeOS برای دانلود در دسترس است.

Scratch برای چه کسانی است؟

رویکرد یادگیری خلاقانه اسکرچ نه تنها حل مسئله، بلکه دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 خلاقیت را نیز تشویق می کند، دو مهارت کلیدی برای شکوفایی در دنیای دیجیتال امروزی. همه بدون در نظر گرفتن سن شما

Scratch که به بیش از 70 زبان از جمله فرانسوی در دسترس است، کمک می کند تا برنامه نویسی برای مخاطبان مختلف قابل دسترسی باشد. این به طور ویژه برای جوانان 8 تا 16 ساله طراحی شده است و به آنها فرصتی می دهد تا دنیای کدنویسی را به روشی سرگرم کننده و آموزشی کشف کنند، توانایی دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 های خلاقانه خود را توسعه دهند، به طور سیستماتیک فکر کنند و همکاری را تشویق کنند.

با این حال، دسترسی به این برنامه در تمام سنین گسترش می یابد و به همه اجازه می دهد تا خود را در دنیای خلاقانه کدنویسی غوطه ور کنند. برای کودکان کوچکتر، این پلتفرم نسخه ساده شده ScratchJr را ارائه می دهد که برای کودکان 5 تا 7 ساله مناسب است و یادگیری مفاهیم اولیه برنامه نویسی را به روشی سرگرم کننده و تعاملی آسان تر می کند.

این پلتفرم یک جامعه آنلاین محترم را تقویت می کند دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 و از همه کاربران می خواهد که از قوانین رفتاری سختگیرانه پیروی کنند. همچنین متعهد است از حریم خصوصی کودکان با فاش نکردن اطلاعات حساب شخصی محافظت کند.

Scratch را از کجا دانلود کنیم؟

Scratch به صورت آنلاین در دسترس است و موانع مالی برای یادگیری برنامه نویسی را از بین می برد.

علاوه بر این، این سرویس یادگیری سرگرم‌کننده دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 سازگاری گسترده‌ای با پلتفرم‌های مختلف، از جمله Android نسخه ۶.۰ یا بالاتر، ویندوز ۱۰ و بالاتر، macOS (از نسخه ۱۰.۱۳) و ChromeOS ارائه می‌دهد. می‌توانید با دنبال کردن لینک‌های دانلود مستقیم ما، برنامه را به‌صورت رایگان از فروشگاه Google Play، Mac App Store، Microsoft Store یا مستقیماً از وب‌سایت ناشر دانلود کنید.

با استفاده از این برنامه، می‌توانید پروژه‌های Scratch خود اپلیکیشن Makeblock را دانلود کنید

اپلیکیشن Makeblock

فناوری افزودنی های A4 برای mBlock

• چندین برنامه افزودنی برای مدل های Download Scratch for Android, computer and phone and install Scratch 3 قابل برنامه ریزی A4 Technologie و همچنین برای ماژول های Grove در mBlock5

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 77
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 612
  • بازدید ماه : 1720
  • بازدید سال : 7410
  • بازدید کلی : 11621
  • کدهای اختصاصی