X
تبليغات

تصویر ثابت

تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 8
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 زمان : 7:31

Coursera یک انتخاب برتر برای دوره های آنلاین تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی برای میلیون ها نفر است. در حالی که دوره هایی وجود دارد که می توانید برای دریافت گواهی هزینه پرداخت کنید، اکثر دوره های کدنویسی مقدماتی برای مبتدیان رایگان هستند. Coursera دوره هایی را از دانشگاه میشیگان، دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو، دانشگاه رایس و غیره ارائه می دهد.

اگر می خواهید با یادگیری پایتون شروع کنید، د تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی وره آموزشی Coursera در مورد برنامه نویسی برای همه (شروع با پایتون) که توسط دانشگاه میشیگان ارائه شده است بهترین انتخاب برای شما است. اگرچه دوره های برنامه نویسی آنلاین رایگان با مدرک زیاد وجود ندارد، اما می توانید با پرداخت مبلغی ناچیز گواهینامه این دوره را دریافت کنید و حتی از کمک مالی نیز بهره مند شوید.

2. Udemy

Udemy یکی دیگر از پلتفرم های مشهور برای دوره های آنلاین است تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی. آنها همچنین مجموعه ای عالی از دوره های برنامه نویسی آنلاین رایگان برای مبتدیان دارند که در وردپرس، توسعه وب HTML/CSS، برنامه نویسی بازی و غیره تخصص دارند. بهترین چیز در مورد دوره های Udemy فرمت ویدیویی است که فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و آسان می کند.

لیست دوره های برنامه نویسی زیر شامل برخی از جالب ترین دوره های Udemy می شود:

اولین بازی خود را کد کنید: Arcade Classic در جاوا اسکریپت روی بوم

توسعه وب با انجام: HTML / CSS از ابتدا

برنامه نویسی برای کودکان - چگونه کدنویسی را سرگرم کننده کنیم

کد نویسی برای کارآفرینان پایه

کد نویسی را از صفر شروع کنید

3. CodeGym

CodeGym، یک پلتفرم آنلاین برای یادگیری جاوا و یک پورتال تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی بزرگ آنلاین برای همه کسانی است که به برنامه نویسی علاقه دارند.

مهمترین چیز در CodeGym یک دوره آموزشی جاوا برای مبتدیان است. این به دانش آموز اجازه می دهد تا در عمل از ابتدا Core Java را بیابد زیرا 80٪ از وظایف کدنویسی تشکیل شده است.

CodeGym شامل بیش از 1200 کار کدنویسی است. برخی از آنها مفاهیمی که مستقیماً آموخته شده را آزمایش می کنند، و برخی پروژه های کوچک با دستورالعمل های گام به گام (به عنوان مثال، بازی های ویدئویی کوچک، شبیه ساز رستوران، کوتاه کننده لینک و غیره). وظایف کدنویسی به سخنرانی های کوتاهی گره تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی خورده است که تئوری Core Java را تکه تکه توضیح می دهد.

دانش‌آموزان CodeGym می‌توانند در یک محیط توسعه آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان حرفه‌ای کد بنویسند (افزونه مخصوصی برای این کار ساخته شده است)، مستقیماً د تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی ر وب سایت یا در برنامه CodeGym برای اندروید. جالب ترین ویژگی اعتبار سنجی کد خودکار است. راه‌حل دانش‌آموز را بررسی می‌کند، و اگر مشکلی پیش بیاید، توصیه‌هایی درباره نحوه اصلاح آن ارائه می‌دهد. پایگاه داده چنین نکات و نکاتی در دوره به سادگی عظیم است و دائماً به روز می شود. حتی اگر این نکات کمکی نکرد، دوره به شما امکان می‌دهد از جامعه محلی جاوا کمک بخواهید، جایی که دانشجویان دیگر یا فردی از تیم دوره به شما کمک می‌کنند. علاوه بر خود دوره، این سایت دارای یک وبلاگ جاوا با بسیاری از مقالات جالب در مورد برنامه نویسی، و همچنین یک بخش "بازی" رایگان است که تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی در آن برنامه نویسان تازه کار می توانند دست خود را در ایجاد بازی های ویدیویی کلاسیک امتحان کنند.

4. Codecademy

با Codecademy می توانید از دوره های مختلف برنامه نویسی آنلاین رایگان انتخاب کنید. شما می توانید موضوعات مورد علاقه، سرعت یادگیری و برنامه مطالعه خود را انتخاب کنید و به صورت رایگان کدنویسی را یاد بگیرید. می‌توانید پس از ثبت‌نام رایگان، مستقیماً در دوره‌های انتخابی خود شیرجه بزنید، با این حال، Codecademy به شما پیشنهاد می‌کند اگر می‌خواهید موضوعات پیشرفته را یاد بگیرید، به عضویت پولی ارتقا دهید. یکی از دوره های برتر کد آکادمی این است که چرا یاد بگیریم چگونه وب سایت بسازیم؟ که یکی از دوره های کدنویسی آنلاین با امتیاز بالا ب تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی رای مبتدیانی است که می خواهند با توسعه وب شروع کنند.

5. آکادمی خان

آکادمی خان یک سازمان غیر انتفاعی با ماموریت ارائه آموزش رایگان و در سطح جهانی به مردم در سراسر جهان است. آکادمی خان طیف گسترده ای از دوره های رایگان برنامه نویسی را برای مبتدیان ارائه می دهد که مختص زبان هستند و اصول اولیه را پوشش می دهند. لیست دوره های برنامه نویسی آنها شامل دوره های زیر است که می تواند به شما در یادگیری رایگان کدنویسی کمک کند:

معرفی JS: طراحی و انیمیشن

مقدمه ای بر HTML/CSS: ساخت صفحات وب

مقدمه ای بر SQL: پرس و جو و مدیریت داده ها

JS پیشرفته: بازی ها و تجسم ها

JS پیشرفته: شبیه سازی طبیعی

HTML/JS: تعاملی کردن صفحات وب

HTML/JS: تعاملی کردن صفحات وب با jQuery

6. MIT Open Courseware

MIT Open Courseware مجموعه‌ای از دوره‌های سطح تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی متوسط و پیشرفته را ارائه می‌دهد که وقتی از اصول اولیه استفاده کردید، می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید. آنها به شما این فرصت را می دهند که به صورت رایگان در مورد مفاهیم پیچیده کدنویسی و برنامه نویسی از اساتید MIT بیاموزید. به غیر از آن، آنها یک دوره مقدماتی مقدمه ای بر علوم کامپیوتر و برنامه نویسی ارائه می دهند که یک انتخاب مورد علاقه برای مبتدیان است.

سوالات متداول: بیایید به برخی از سوالات متداول شما پاسخ دهیم!

افرادی که در زمینه کد نویسی و برنامه نویسی شروع می کنند، سوالات زیادی درباره چیستی، چگونه و چرایی در ذهن خود دارند. اما ما قبلاً شما را تحت پوشش قرار داده ایم. ب Difference between coding and programming یایید به برخی از سوالات نوپا که ممکن است در ذهن خود داشته باشید پاسخ دهیمندارد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 271
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 130
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 272
  • بازدید ماه : 2116
  • بازدید سال : 7806
  • بازدید کلی : 12017
  • کدهای اختصاصی