X
تبليغات

تصویر ثابت

آموزش برنامه نویسی با گوشی
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 19
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 13:07

اکثر برنامه‌های کدنویسی از بازی‌ها برای کمک آموزش برنامه نویسی با گوشی به یادگیری آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر برای زبان‌آموزان در هر سنی استفاده می‌کنند. آنها اغلب شامل پازل ها، آزمون ها و روش های مختلف برای یادگیری و آزمایش دانش شما هستند. بسیاری همچنین دستورالعمل های گام به گام و انجمنی را ارائه می دهند که در آن می توانید در صورت گیر افتادن سؤال بپرسید.

در حالی که صرف چند دقیقه در روز روی یک برنامه کدنویسی شما را به یک برنامه نویس استاد تبدیل نمی کند، اما می تواند راه خوبی برای بهبود مهارت های شما و کشف روش های آموزش برنامه نویسی با گوشی یادگیری دیگر باشد.

بهترین برنامه های کدنویسی مبتدی

Codecademy Go

برنامه Codecademy Go دوره های رایگان سطح مبتدی را ارائه می دهد. این یکی از بهترین دوره های برنامه نویسی برای مبتدیان است، زیرا ساختار درس ساده، پشتیبانی جامعه و گزینه ای برای ساخت یک نمونه کار کدنویسی دارد. زبان‌های کدنویسی زیادی در Codecademy Go وجود دارد، از جمله Python، JavaScript، CSS و HTML.

Codecademy Go برای اندروید و اپل در دسترس است. آموزش برنامه نویسی با گوشی این برنامه دارای یک طرح اساسی است که به شما کمک می کند تا به صورت رایگان کدنویسی را یاد بگیرید و یک برنامه حرفه ای پولی با هزینه 59.99 دلار در ماه.

CodeGym

CodeGym اپلیکیشنی است که به مبتدیان کد برنامه نویسی جاوا را آموزش می دهد. CodeGym تمرین را با تئوری اساسی جاوا ترکیب می کند. با 1200 کار موجود در برنامه، کاربران تمرینات زیادی را با برنامه نویسی جاوا انجام می دهند.

CodeGym برای افرادی که علاقه مند به کدنویسی در اندروید آموزش برنامه نویسی با گوشی هستند عالی است (فقط در این سیستم عامل موجود است). سطح آزمایشی CodeGym رایگان است. هزینه طرح حق بیمه 49 دلار در ماه است. برنامه Premium Pro که شامل تجزیه و تحلیل سبک کدنویسی شما می شود، ماهانه 99 دلار هزینه دارد.

Code.Hub

Code.Hub یک برنامه کد نویسی است که بسیاری از زبان های برنامه نویسی را آموزش می دهد. کاربران می توانند در مورد C، C+، Java، Python، Node و Express بیاموزند. Code.Hub همچنین میزبان دوره های HTML و CSS است.

Code.Hub به مبتدیان اجازه می دهد تا زبان های ب آموزش برنامه نویسی با گوشی رنامه نویسی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان وب را یاد بگیرند. درس ها بر اهمیت حل مسئله تأکید می کنند و کاربران می توانند دانش اساسی مهمی را توسعه دهند. Code.Hub فقط در Android در دسترس است. این برنامه رایگان است، اما نیاز به ثبت نام دارد.

برنامه نویسی بوت کمپ برای شما

کدورای

Codemurai یک برنامه برنامه نویسی تعاملی است که درس آموزش برنامه نویسی با گوشی های مدولار ساده را با تمرین ادغام می کند و به مبتدیان کمک می کند تا مهارت کدنویسی را توسعه دهند. Codemurai چالش های کدنویسی، آزمون ها و تمرین های برنامه نویسی را ادغام می کند.

Codemurai که در اندروید و اپل در دسترس است، برای دانلود رایگان است اما نیاز به خرید درون برنامه ای "کوین" دارد. هزینه از 0.99 دلار برای 400 سکه تا 4.99 دلار برای 3000 سکه متغیر است، بنابراین می توانید هنگام استفاده از برنامه پرداخت کنید.

رمزگذاری کنید

برنامه Encode برای یادگیری کوتاه و خودگام و نمونه های آموزش برنامه نویسی با گوشی واقعی شناخته شده است. Encode پایتون، جاوا اسکریپت و سوئیفت را آموزش می دهد. شما مهارت های اساسی مورد نیاز برای ساخت وب سایت، انجام پرس و جو و تجزیه و تحلیل داده ها را توسعه خواهید داد. Encode برای آموزش مهارت های ضروری کدنویسی برای افزایش سیستماتیک مهارت کدنویسی شناخته شده است. همچنین بازگشت به عقب و مرور درس گذشته برای شما آسان است.

Encode در اندروید و اپل موجود است. دانلود این برنامه رایگان است اما نیاز به خرید ماهانه درون برنامه ای 2.99 دلاری (یا 6.49 دلاری برای اشتراک سالانه) دارد.

انکی

اپلیکیشن Enki یکی از متنوع ترین اپلیکیشن های این لیست است. Enki درس ها را با اولویت ها و سطح مهارت کاربر تطبیق می دهد. شما می توانید بیش از 20 مهارت از جمله مهارت های مربوط به جاوا اسکریپت، پایتون، CSS، بلاک چین و تجزیه و تحلیل داده ها را بیاموزید. Enki بیش از 2500 درس و یک انجمن تعاملی دارد که به شما امکان می دهد از دیگران بیاموزید.

Enki هم برای اندروید و هم برای اپل در دسترس است. طرح اولیه رایگان است. هزینه طرح حق بیمه 7.99 دلار در ماه یا 38.99 دلار برای اشتراک سالانه است.

ملخ

تیمی از توسعه دهندگان در گوگل اپلیکیشن Grasshopper را برای آزمایش محصولات ایجاد کردند. اما این برنامه همچنین راهی برای کدنویسان مبتدی برای یادگیری آسان جاوا اسکریپت است. م آموزش برنامه نویسی با گوشی ی‌توانید بازی‌ها را روی تلفن خود انجام دهید، مشکلات بصری را حل کنید و بازخورد بی‌درنگ دریافت کنید. Grasshopper دارای یک رابط کشیدن و رها کردن است که استفاده از آن را آسان می کند. Grasshopper هنگام تکمیل دوره ها، کاربران را با جوایز و گواهینامه تشویق می کند.

Grasshopper رایگان است و در اندروید و اپل در دسترس است.

آکادمی خان

آکادمی خان پیشرو در آموزش آنلاین است و برنامه کاربرپسند آن به شما امکان می دهد از طریق تلفن خود به دوره ها دسترسی داشته باشید. دوره های برنامه نویسی کامپیوتر بر موضوعاتی مانند جاوا اسکریپت، CSS، HTML، SQL و JS پیشرفته تمرکز دارند. دوره آموزشی ایده های مختلفی از جمله متغیرها، مبانی انیمیشن، اشیاء، آرایه ها و اشکال زدایی را پوشش می دهد. شما به طور سیستماتیک دانش برنامه نویسی خود را ایجاد خواهید کرد.

برنامه Khan Academy هم برای اندروید و هم برای اپل در دسترس است. استفاده از آن رایگان است.

میمو

اپلیکیشن Mimo کاربران را در مسیرهای یادگیری بر اساس اهداف کدنویسی آن‌ها در کمتر از پنج دقیقه در روز راهنمایی می‌کند. Mimo جاوا اسکریپت، HTML و پایتون را از طریق درس‌هایی با اندازه بیت آموزش می‌دهد. شما می توانید بین سه مسیر منحصر به فرد یکی را انتخاب کنید: توسعه وب سایت با HTML، Learning to program with a phone CSS و جاوا اسکریپت. علم داده با SQL. یا کدنویسی همه منظوره w

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 130
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 1848
  • بازدید سال : 7538
  • بازدید کلی : 11749
  • کدهای اختصاصی