X
تبليغات

تصویر ثابت

معرفی آموزش برنامه نویسی برای کودکان
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 100
جمعه 18 خرداد 1403 زمان : 8:27

از آموزش های آنلاین استفاده کنید. هزاران سایت وجود دارد آموزش برنامه نویسی برای کودکان که نویسندگان آنها اصول اولیه و نکات برنامه نویسی خود را توضیح می دهند. هر زبانی که انتخاب کنید، حق انتخاب خواهید داشت. آموزش های خوبی برای همه وجود دارد.

با یک جستجوی سریع در اینترنت، به راحتی یک مدرسه برنامه نویسی (یا دانشکده مهندسی کامپیوتر) را در نزدیکی خود پیدا خواهید کرد.

می‌توانیم به برخی از منابع مانند آموزشگاه برنامه‌نویسی رایگان Xavier Niel، Epitech، EPSI (مدرسه مهندسی کامپیوتر) اشاره کنیم یا به وب‌سایت Diplomeo مراجعه کنیم.

مرحله 5 ایده آل شروع جوانی است.

5

ایده آل شروع جوانی است. اما این یک تعهد نیست! برنامه ها آموزش برنامه نویسی برای کودکان ی مناسب برای کودکان مانند "Scratch" بسیار مفید از MIT وجود دارد. در این زمینه، هر چه زودتر شروع کنید، بهتر است: این برای همه زبان ها صادق است!

از خرید کیت های برنامه نویسی خودداری کنید: آنها همه کار می کنند و هیچ کاری!

قسمت

3

خودتان یاد بگیرید

مقاله را دانلود کنید

مرحله 1 با یک کتاب خوب یا آموزش های فکر شده شروع کنید.

1

با یک کتاب خوب یا آموزش های متفکرانه شروع کنید. یک کتاب برنامه نویسی خوب تهیه کنید و آخرین نسخه را بگیرید. بررسی های آمازون یا سایت های مشابه را بررسی کنید تا متوجه شوید آموزش برنامه نویسی برای کودکان که آیا کتاب خاصی همان چیزی است که به دنبال آن هستید یا خیر.

مرحله 2 یک مترجم دریافت کنید.

2

مترجم بگیر این برنامه ای است که به شما امکان می دهد خطوط کد را به زبان ماشین تبدیل کنید و بنابراین می توانید بررسی کنید که آیا کد شما کار می کند یا نه! سخت‌ترین بخش، یافتن مورد مناسب است، زیرا تعداد زیادی وجود دارد. سایت ها و انجمن ها را بررسی کنید تا بدانید کدام یک برای شما مناسب است [5].

مرحله 3 از ابزارهای برنامه نویسی آنلاین استفاده کنید.

3

از ابزارهای برنامه نویسی آنلاین استفاده کنید. خدمات رایگانی آموزش برنامه نویسی برای کودکان مانند کنسرسیوم دانشگاه گوگل یا شبکه توسعه دهندگان موزیلا برای بهبود مهارت های کدنویسی شما وجود دارد. این شرکت ها همیشه به دنبال توسعه دهندگان برای گسترش پلتفرم خود هستند و منابع آنها از بهترین ها در این زمینه است.

مرحله 4 مطالعه کامل ...

4

به طور کامل مطالعه کنید! نمونه برنامه ها را از کتاب های خو آموزش برنامه نویسی برای کودکان د بگیرید و در مترجم قرار دهید. ببینید چگونه کار می کند، سپس چند خط کد را تغییر دهید تا ببینید چه شکلی است.

مرحله 5 شروع کنید.

5

شروع کنید. پس از مدتی، وقتی شروع به درک فلسفه و نحو زبان کردید، سعی کنید یکی از ایده های برنامه نویسی خود را پیاده سازی کنید. با چیزهای ساده مانند برنامه ای برای تبدیل ارزها به عنوان مثال شروع کنید. سپس، برنامه های پیچیده تری را با ادغام عناصری که از طریق خواندن یا از طریق دوره ها جذب کرده اید، انجام دهید.

مرحله 6 زبان دیگری یاد بگیرید.

6

زبان دیگری یاد بگیرید. هنگامی که به زبان اول تسلط دارید، در زبان دوم نیز دست خود را امتحان کنید. ترجیحاً زبانی را انتخاب کنید که هم از نظر ساختار و هم از نظر نحو کاملاً متفاوت از زبان اول باشد. بنابراین، اگر به Scheme مسلط هستید، با C یا Java ادامه دهید. اگر با جاوا شروع کرده اید، می توانید با Perl یا Python ادامه دهید.

مرحله 7 برنامه نویسی را متوقف نکنید.

7

برنامه نویسی را متوقف نکنید نوآوری کنید، خطوط جدید کد ر آموزش برنامه نویسی برای کودکان ا آزمایش کنید! یک برنامه نویس هرگز متوقف نمی شود، او دانش خود را به روز می کند، از نوآوری در کدنویسی آگاه است، او زبان ها را مخلوط می کند (به عنوان مثال HTML و JavaScript). او آزمایش می کند، اشتباه می کند، دوباره شروع می کند: این یک فعالیت ثابت است!

برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس موفق، باید مانند یک برنامه نویس فکر کنید. چالش ها باید به فرصت هایی برای یادگیری، بهبود عملکرد و مسیرهایی تبدیل شوند که به شما امکان می دهند مهارت های خود را بهبود بخشید.

مشاوره

هنگام برنامه نویسی، داشتن یک کتاب مرجع خوب برای زبان مورد مطالعه مفید است. راهنمای آخرین نسخه کد را بخرید! همه چیز در این زمینه خیلی سریع پیش می رود!

بلافاصله وارد زبان پیچیده ای مانند جاوا نشوید. در عوض با پایتون شروع کنید، زیرا برای مبتدیان کمتر دلهره آور است. همچنین یک رویکرد بسیار خوب برای برنامه نویسی است.

اگر در حال یادگیری جاوا هستید، با Netbeans 6.0.1 کار کنید: بسیار زیبا و آسان است.

با برنامه های ساده و سرگرم کننده شروع کنید، سپس خود را آموزش برنامه نویسی برای کودکان به چالش بکشید، تکنیک برنامه نویسی خود را اصلاح کنید، همچنین هوشیار عمل کنید!

یادگیری نحو از روی قلب ضروری است. شما آزادید که هر طور که می خواهید از آن استفاده کنید. ما به شما توصیه می کنیم که سینتکس برنامه های خاص (که به زبانی که در حال مطالعه آن نوشته شده اند) را مطالعه کنید، سپس شروع به نوشتن برنامه خود کنید.

جاوا یک زبان چندوظیفه ای است. پس با دقت مطالعه کنید!

قبل از امتحان کردن برنامه، از Eclipse استفاده کنید. Teaching programming for children این یک برنامه "اشکال زدایی" بسیار قدرتمند است که کد و سیگنال شما را "پاکسازی" می کند

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 101
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 45
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 912
  • بازدید ماه : 642
  • بازدید سال : 30401
  • بازدید کلی : 34612
  • کدهای اختصاصی