X
تبليغات

تصویر ثابت

ممهترین سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 131
دوشنبه 21 خرداد 1403 زمان : 15:27

هرکسی که کنجکاوی ورود به دنیای برنامه نویسی کامپیوتری را دارد سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ممکن است به دلیل ترسناک بودن کل فرآیند، تمایلش قطع شود.

این قابل فهمه. تماشای از بیرون، یادگیری زیر و بم برنامه نویسی منبع بسیار پیچیده ای از استرس به نظر می رسد.

با این حال، کنار گذاشتن آسان برنامه نویسی، به خصوص در سال 2021، تنها راهی برای جلوگیری از پیشرفت شخصی و حرفه ای شما خواهد بود. یادگیری برنامه نویسی از دوران کودکی با فهرست طولانی از مزایا همراه است، از جمله: توسعه استدلال منطقی. بهبود خلاقیت؛ انگیزه برای کار تیمی؛ و وضوح، سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان سرعت و سیالیت فکر را افزایش داد.

برای کسانی که قصد یادگیری برنامه نویسی را دارند، برای مشاهده واضح تر این رشته به خواندن این مقاله ادامه دهند.

این کتابچه راهنمای مبتدی به این سوال پاسخ می دهد که "برنامه نویسی چیست؟" سوال و بسیاری دیگر

خوب برنامه نویسی چیست؟

در نگاه اول، به نظر می رسد برنامه نویسی کامپیوتر عمدتاً سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ریاضی و علوم است - موجودیت هایی که ما معمولاً با دقت، منطق و معادلات مرتبط می کنیم. با این حال، ما می توانیم یک جنبه بسیار هنری به برنامه نویسی اضافه کنیم. این رشته ای است که از جنبه های فنی، تحلیلی و خلاق تشکیل شده است.

به طور خلاصه، برنامه نویسی دستورالعمل هایی را برای رایانه ها فراهم می کند تا اقدامات بعدی خود را انجام دهند. این اقدامات باید در کد توضیح داده شوند، که آن را به دستورالعمل هایی تبدیل می کند که رایانه ها بتوانند آن را درک کنند. کد نیروی عرفانی است که به برنامه نویسان اجازه می دهد وظایف را انجام دهند و مشکلات را در رایانه حل کنند.

خواه نمایش یک صفحه وب باشد، رندر گرافیک یا اجرای هر سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان کار خودکار، هدف برنامه نویسی ایجاد چیزی در رایانه است.

برای یک کاربر معمولی کامپیوتر، خطوط، نمادها و حروف به ظاهر تصادفی که در کد مشاهده می شوند، معنایی ندارند. اما، حقیقت این است که هر کاری که در رایانه انجام می شود - از خرید آنلاین گرفته تا خواندن رسانه های اجتماعی - نیاز به کد دارد.

متأسفانه، در طول تاریخ، تعاریف زیادی برای برنامه نویسی به زبان عامیانه وجود نداشته است. افراد در دنیای فناوری معمولاً توضیحاتی را به زبانی پر از اصطلاحات ارائه می دهند که در واقع بیشتر گیج می شود تا اینکه توضیح دهد.

به همین دلیل است که ما این کتابچه راهنمای برنامه نویسی مبتدی را نوشتیم. قصد ما این است که این مفهوم را کاملاً برای شما قابل هضم کنیم.

زبان برنامه نویسی چیست؟

زبان برنامه نویسی اصطلاحات و مجموعه ای سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان از قوانین برای دستور دادن به رایانه یا دستگاه محاسباتی برای انجام وظایف خاص است.

رایانه ها، به طور دقیق تر، پردازنده ها، ماشین هایی هستند که کورکورانه دستورالعمل های از پیش تعریف شده را دنبال می کنند.

آنها نیاز به ارتباط دارند تا بر اساس دستورالعمل هایی که برنامه نویسان به آنها داده اند عمل کنند. تنها راه برقراری ارتباط موفقیت آمیز با رایانه، «صحبت کردن» به زبانی است که آنها می فهمند.

اصطلاحی که برای توصیف زبانی که کامپیوترها می فهمند استفاده می شود کد ماشین است. هر زبان برنامه نویسی (روشی که برنامه نویسان با کامپیوترها ارتباط برقرار می کنند) باید توسط یک کامپایلر یا یک مفسر به کد ماشین ترجمه شود، زیرا کد ماشین تنها چیزی است که یک پردازنده کامپیوتر می تواند درک کند. این مساوی است با دیدن دو نفر از کشورهای مختلف با کمک یک مترجم.

اکنون، ممکن است برای اکثر مبتدیان تعجب سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان آور باشد که یک زبان کامپیوتری جهانی وجود ندارد. در عوض، آرایه متنوعی از زبان های برنامه نویسی با ویژگی های منحصر به فرد خود وجود دارد.

بدون این زبان‌ها، رایانه‌ها نمی‌توانند چنین اطلاعات فراوان و پیچیده‌ای را به همان اندازه کارآمد، دقیق و سریع پردازش کنند.

زبان های ترجیحی در سراسر جهان برنامه نویسی وجود دارد. گاهی اوقات، زبان‌های داغ جدید در صنعت ظهور می‌کنند و زبان‌های منسوخ‌تر را در گرد و غبار می‌گذارند. ما مقاله ای در مورد بهترین زبان های برنامه نویسی که در چشم انداز امروزی استفاده می شوند نوشتیم که دوست دارید نگاهی به آن بیندازید.

بهترین پلتفرم ها برای یادگیری برنامه نویسی

خانه درختی

Treehouse یک مدرسه فناوری آنلاین است که دوره های مبتدی تا پیشرفته سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان را در زمینه طراحی وب، توسعه وب، توسعه موبایل و توسعه بازی ارائه می دهد که توسط تیمی از معلمان متخصص تدریس می شود. دوره های آن برای مبتدیانی است که به دنبال یادگیری مهارت های برنامه نویسی و شروع حرفه ای در صنعت فناوری هستند.

کثرت نگری

Pluralsight مجموعه گسترده ای از دوره های آموزشی ویدیویی را برای توسعه دهندگان نرم افزار، مدیران فناوری اطلاعات و متخصصان خلاق از طریق وب سایت خود ارائه می دهد. آنها تعدادی دوره ابتدایی برای کمک به مبتدیان برای یادگیری سریع از ابتدا و همچنین موضوعات پیشرفته برای متخصصان و توسعه دهندگان فناوری اطلاعات دارند. در Pluralsight دوره ای به نام "برنامه نویسی چیست؟" این ممکن است یک شروع خوب باشد.

اشتراک مهارت

Skillshare یک پلت فرم یادگیری آنلاین با هزاران کلاس در زمینه طراحی، تجارت، فناوری و موارد دیگر است. آنها یک دوره آزمایشی رایگان 2 ماهه را در اختیار کاربران قرار می دهند تا دوره های خود را از مبتدی تا متخصص امتحان کنند. پس از دوره آزمایشی رایگان، اشتراک ماهیانه 15 دلاری وجود دارد که در هر زمان می توان آن را لغو کرد.

یادگیری لینکدین

لینکدین تصمیم گرفت پلتفرم آموزشی خود ر Programming teaching sites for children ا بسازد. آنها پلتفرم آموزش الکترونیکی Lynda را به دست آوردند و شروع کردند

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 35
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 35
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 800
  • بازدید ماه : 530
  • بازدید سال : 30289
  • بازدید کلی : 34500
  • کدهای اختصاصی