X
تبليغات

تصویر ثابت

لیست کلاس های آموزشی کودکان
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 7
يکشنبه 26 فروردين 1403 زمان : 11:01

اکنون بیش از هر زمان دیگری کلا لیست کلاس های آموزشی کودکان س های آنلاین رایگان برای بچه ها وجود دارد که می تواند انتخاب کلاس مناسب را گیج کننده کند. آیا برنامه درسی به خوبی طراحی شده است؟ آیا فرزند شما نامزد می شود؟ آنها چه مهارت هایی خواهند ساخت و چگونه آنها را به کار خواهند گرفت؟ آیا قیمت آن ارزش دارد؟

دریافت بهترین آموزش برای فرزندتان باید ساده باش لیست کلاس های آموزشی کودکان د، بنابراین ما فهرستی از بهترین کلاس‌های آنلاین رایگان برای بچه‌ها را در انواع موضوعات - از علم و فناوری گرفته تا موسیقی، هنر، مهارت‌های زندگی، و موارد دیگر گردآوری کردیم. فعالیت‌های یک‌باره و کلاس‌های یک ترم و همچنین باشگاه‌هایی برای بچه‌ها برای ملاقات با دوستان و توسعه مهارت‌های مادام‌العمر را کشف کنید.

بهترین کلاس های آنلاین رایگان برای کودکان را کش لیست کلاس های آموزشی کودکان ف کنید

کلاس‌های علوم کامپیوتر، ریاضی، نانوایی، هنر و موارد دیگر را کاوش کنید. همه کلاس ها برای بچه ها و رایگان است!

1. ایجاد و یادگیری رویدادهای علوم کامپیوتر

از طریق رویدادهای مجازی که توسط مربیان زنده آم لیست کلاس های آموزشی کودکان وزش داده می شود، به فرزندتان کمک کنید تا مهارت های خود را در علوم کامپیوتر، کدنویسی و موارد دیگر تقویت کند. کلاس‌ها و رویدادهای Create & Learn توسط Minecraft Education، Meta، HulaFrog، ActivityHero و غیره شناسایی شده‌اند. ما به طور منظم رویدادهای رایگان را با سخنرانانی از ناسا، گوگل و سایر شرکت های برتر لیست کلاس های آموزشی کودکان برگزار می کنیم. به ما بپیوندید تا جادوی تکنولوژی را بیابید و لذت ببرید!

سن: 5-21

موضوعات: علوم کامپیوتر، کدنویسی، ریاضی، علوم، مهندسی، هنر

کلاس محبوب: Minecraft Escape Estate

2. آکادمی خان

آکادمی خان که یک سازمان غیرانتفاعی است که لیست کلاس های آموزشی کودکان مأموریت دارد آموزش رایگان و در سطح جهانی را به زبان آموزان در سراسر جهان اثبات کند، به دانش آموزان کمک می کند تا مهارت های خود را رشد دهند و استانداردهای سطح پایه را برآورده کنند. کلاس‌ها توسط تیمی از متخصصان، از جمله مهندسان نرم‌افزار، مدیران برنامه‌ها و تولیدکنندگان محتوا طراحی می‌شوند و موضوعات مختلف لیست کلاس های آموزشی کودکان ی را در سطوح مختلف ارائه می‌دهند. این پلتفرم همچنین منابع رایگانی را در اختیار معلمان قرار می دهد تا بتوانند اطمینان حاصل کنند که دانش آموزان در مسیر حرکت هستند و محتوای مورد نیاز برای تسریع یادگیری را دارند.

سن: 5-14

موضوعات: ریاضی، علوم، هنر، علوم انسانی، خواندن، م لیست کلاس های آموزشی کودکان حاسبات، اقتصاد، مهارت های زندگی، آمادگی آزمون

کلاس محبوب: دبیرستان علوم زمین و فضا

3. ActivityHero

یافتن کلاس‌ها و کارگاه‌های آنلاین رایگان در ActivityHero، پلتفرلیست کلاس های آموزشی کودکان می آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان که میزبان دوره‌های الکترونیکی از معلمان سراسر کشور است، آسان است. می‌توانید بر اساس فعالیت‌هایی مانند هنر و صنایع دستی، آشپزی، کدنویسی، مهارت‌های اجتماعی و غیره مرور کنید تا کلاس مناسب برای دانش‌آموز خود را پیدا کنید. بر اساس زمان روز، تاریخ، طول و گروه های سنی فیلتر کنید و قبل از ثبت نام در کلاس، توضیحات را بخوانید.

سن: 5-21

موضوعات: هنر، ریاضی، علوم، پخت، کدنویسی، موسیقی، یوگا، نوشتن، زبان

کلاس محبوب: مسابقات تمرین شطرنج

4. Udemy

Udemy طیف گسترده‌ای از دوره‌های آنلاین، از جمله گزی لیست کلاس های آموزشی کودکان نه‌های رایگان متنوعی را ارائه می‌دهد که برای والدینی که به دنبال غنی‌سازی آموزشی برای فرزندانشان هستند، مناسب است. از کدنویسی و هنر گرفته تا علوم پایه و ریاضیات، دوره‌های Udemy طیف گسترده‌ای از علایق و گروه‌های سنی را در بر می‌گیرد و یادگیری را برای ذهن‌های جوان در دسترس و جذاب می‌سازد. این دوره‌ها توسط متخصصان طراحی شده‌اند و اغلب شامل سخنرانی‌های ویدئویی تعاملی، پروژه‌های عملی و آزمون‌ها می‌شوند که تجربه یادگیری جامعی را تضمین می‌کنند. خواه فرزند شما سرگرمی جدیدی را کشف کند یا مهارت‌های تحصیلی خود را تقویت کند، پلتفرم کاربر پسند Udemy یک راه منعطف و راحت برای کودکان فراهم می‌کند تا با سرعت خودشان، درست از خانه راحت بیاموزند.

سن: 10-21

موضوعات: هنر، ریاضی، علوم، برنامه نویسی

کلاس محبوب: نحوه ترسیم اصول اولیه برای کودکان و مبتدیان

5. بچه های نشنال جئوگرافیک

بازی‌ها، ویدیوها، آزمایش‌ها و مقاله‌های رایگانی را کشف ک لیست کلاس های آموزشی کودکان نید که به بچه‌ها علم، حیوانات، تاریخ و غیره می‌آموزد. National Geographic Kids یک منبع عالی برای درس‌های کوتاه و جذاب است که بچه‌ها می‌توانند آن‌ها را بخوانند و خودشان یا با کمک والدین یا معلمان آن‌ها را امتحان کنند. در حالی که این پلتفرم مانند یک تجربه کلاسی معمولی طراحی نشده است، اما فرصت‌های یادگیری عملی را برای بچه‌ها در همه سطوح ارائه می‌کند. برای نوجوانان، National Geographic Education درس ها و فرصت های یادگیری پیشرفته تری ارائه می دهد.

سن: 5-21

موضوع: علم، تاریخ، جغرافیا

کلاس محبوب: حیوانات شگفت انگیز

6. آموزش iRobot

برنامه نویسان آینده خوشحال می شوند! آموزش iRobot مکانی برای یادگیری رباتیک، علوم کامپیوتر، کدنویسی و موارد دیگر است. کلاس های آنلاین برای روبات های پلتفرم طراحی شده اند و از داستان سرایی برای آموزش برنامه نویسی به دانش آموزان استفاده می کنند. از ایجاد اشکال گل تا ماجراجویی های فضایی، کلاس ها حول توضیحات ویدیویی کوتاه 5-15 دقیقه ای می چرخند و منابعی را برای کمک به دانش آموزان در حل مشکلات موجود ارائه می دهند. برای دانش‌آموزان کوچک، این پلتفرم فعالیت‌ها و داستان‌هایی را برای ایجاد پایه‌ای در رباتیک ارائه می‌دهد.

سن: 5-18

موضوعات: رباتیک، کدنویسی، برنامه نویسی، علم، هنر، هنرهای زبان انگلیسی

کلاس محبوب: Simulator Code Break

7. GoNoodle

ویدئوهای تمرکز حواس و مدیتیشن GoNoodle در مدارس سراسر ایالات متحده استفاده می‌شود، اما این پلتفرم ویدئوها، فعالیت‌ها و پست‌های وبلاگ رایگان را در STEM، آشپزی، موسیقی، طبیعت و ماجراجویی نیز ارائه می‌دهد. دانش‌آموزان ویدئوهای کوتاه 1 تا 5 دقیقه‌ای را تماشا می‌کنند تا در مورد موضوعاتی مانند کمپوست ک ر List of educational classes for children ردن، ایجاد او بیاموزند

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 241
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 130
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 2086
  • بازدید سال : 7776
  • بازدید کلی : 11987
  • کدهای اختصاصی